بهترین سایت برای خرید بک لینک معتبر سئو (مرداد 1400)

سایت خرید بک لینک

چه صاحب وبسایت باشید و چه سئوکار یک مجموعه، بالاخره روزی می‌رسد که به دنبال خرید بهترین بک لینک برای مقاله یا وبسایت خود باشید. حتی اگر بهترین مقاله را آپلود کرده باشید، بهترین تجربه کاربری (سفر مشتری) را برای مخاطبان چیده باشید و حتی اگر همه‌ی کارها را به صورت اصولی انجام داده باشید، باز هم به جایی خواهید رسید که احساس می‌کنید سرعت رشد سایت بسیار کمتر از آنی هست که باید باشد. در این لحظه، فقط پکیجی از بهترین بک لینک ها می‌تواند شما را نجات دهد.

با سرچ خرید بک لینک در گوگل، ده ها و شاید صدها سایت داخلی پشت سر هم ردیف می‌شوند. بعضی از فروشندگان حتی به گوگل ادز پناه بردند تا بتوانند مشتریان بیشتری را برای خود پیدا کنند. در این مقاله، تجربه‌ی چند ساله‌ی خود را در اختیار شما قرار خواهم داد. چند سایت معتبر برای خرید بک لینک را به شما معرفی کرده و نقاط قوت و ضعف هر یک را به شما خواهم گفت. این میهمانی! با حضور سایت‌های تسمینو، سئو ارزان، سئو روز، رایاطرح، بکوریتی و نهایتا بهترین سئو برگذار خواهد شد.

بهترین سایت برای خرید بک لینک معتبر سئو (مرداد 1400)
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    خرید بک لینک از تسمینو

    شاید تسمینو را بیشتر با رپورتاژهایی که با قیمت مناسب در اختیار مشتریانش میگذاشت بشناسید، اما بد نیست بدانید که یکی از جامع‌ترین لیست‌های بک لینک، در اختیار تسمینو است. اما هر چقدر که تسمینو در ارائه‌ی قیمت مناسب برای رپورتاژها خوب عمل کرده، در قیمت‌گذاری بک لینک ها ضعیف ظاهر شده است. البته سایت‌هایی که حاضر به همکاری با تسمینو شده‌اند، انصافا سایت‌های قدرتمند و با ارزشی هستند. با این حال، شاید بهتر بود که فرآیند قیمت گذاری تسمینو، از اول تعریف شود.

    بک لینک های تسمینو
    پنل و قیمت گذاری بک لینک تسمینو

    ارزانترین بک لینک تسمنو مربوط به سایت نصور بوده و بعد از آن برای ایران اسکریپت است. قیمت یک عدد بک لینک یک ماهه، 100 هزار تومان است بوده و این در حالی است که دامین آتوریتی (DA) سایت، تنها 12 است. گرانترین بک لینک ارائه شده هم برای سایت تجارت نیوز و با قیمت ماهانه 2 میلیون و 700 هزار تومان است! این قیمت گذاری کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد. خصوصا اینکه بک لینک تنها به مدت یک ماه قرار است در سایت میزبان قرار بگیرد.

    با این حال، از آنجاییکه سایت‌های معرفی شده همگی سایت‌های به نام و معتبری هستند، تنها در صورتیکه بودجه‌ی مناسب (و ترجیحا خیلی خیلی زیادی) را برای سئوی سایت خود در نظر گرفته باشید، انتخاب چند سایت با ارزش از پنل تسمینو، بهترین انتخاب برای شماست. البته سعی کنید که بک لینک خود را حداقل 3 ماهه انتخاب کنید تا این بک لینک‌های گران قیمت، آثار طولانی مدتی را بر روی سئوی سایت شما بگذارند.

    خرید بک لینک از سئوروز

    سئوروز یکی از فروشندگان بک لینکی است که توانسته در کلیدواژه‌ی “خرید بک لینک”، خود را به صفحه‌ی اول گوگل برساند. این بدان معناست که کوزه‌گر این بار از کوزه شکسته آب نخورده و ترفندهایی را که برای مشتریان خود اجرا می‌کند، برای خود نیز اجرا کرده است. سئوروز چندین پلن متفاوت برای بک لینک ارائه کرده که در تصویر زیر، چند پکیچ پرمخاطب‌تر آن را مشاهده می‌کنیم.

    بک لینک های سئوروز
    بک لینک های سئو روز

    قیمت‌گذاری سئوروز برای صاحبان کسب و کارهایی که بودجه زیادی ندارند، بسیار مناسب است. این شرکت، برای 20 بک لینک آموزشی و دولتی (EDU و GOV)، قیمتی معادل 500 هزار تومان در نظر گرفته است. متاسفانه در این صفحه، توضیحی در خصوص تفاوت بک لینک سایت های خارجی با سایت های خارجی 2 ارائه نشده است. بهتر بود که به جای تکرار سه آپشن تکرای (مناسب برای افزایش آتوریتی، بک لینک قوی و دائمی، ارائه گزارش کامل)، به شرح دقیق هم پکیج می‌پرداختند.

    در مجموع، داشتن بک لینک های آموزشی و دولتی، نقطه قوت یک سایت به حساب آمده و می‌تواند باعث بهبود جایگاه سایت شود. پکیج اول سئوروز، قیمت هر بک لینک را معادل 2،500 تومان در نظر گرفته که عدد و رقم معقولی برای بک لینک انبوه به حساب می‌آید. اما این شرکت، پکیج خاصی را به بک لینک ایرانی اختصاص نداده است. در ادامه، توضیح خواهیم داد که چرا بک لینک از سایت‌های ایرانی، مهم است.

    خرید بک لینک از بهترین سئو

    وبسایت “بهترین سئو” که نام خود را نیز هوشمندانه انتخاب کرده است، پلن‌های مشابهی با سئوروز دارد، اما با این تفاوت که بک لینک‌ها به صورت ماهانه بوده و خبری از بک لینک‌های دائمی نیست. تجربه به من نشان داده که کم شدن تعداد بک لینک‌های سایت، باعث از بین رفتن سئو و یا حداقل ضعیف شدن آن می‌شود. بنابراین، بهتر است این که اگر چنین پکیج‌هایی را خریداری می‌کنید، مدت آن را حداقل برای سه ماه در نظر بگیرید و یا در کل به دنبال بک لینک‌های دائمی باشید.

    بک لینک های بهترین سئو
    بک لینک های بهترین سئو

    پکیج اول بهترین سئو، شامل بک لینک گذاری در 45 سایت با پیج رنک دو الی پنج است. پارامتر پیج رنک را نباید با پیج آثوریتی اشتباه کنید. پیج رنک معرف کیفیت بک لینک‌های خود سایت بوده و نشان دهنده‌ی اعتبار بک لینک سازی سایت است. این پارامتر را باید در Ahref بررسی کنید و بهتر است بدانید که هرچقدر پیج رنک بالاتر باشد، کیفیت بک لینک سازی سایت بهتر بوده است.

    پکیج اول بهترین سئو، چنگی به دل نمی‌زند، اما پکیج دوم آن با توجه به قدرت دامنه‌ی سایت‌ها (11 سایت مختلف)، می‌تواند کیس مناسبی برای خرید بک لینک باشد. البته باز هم توجه داشته باشید که خرید یک ماهه‌ی این پکیج، شاید نتواند شما را به اهداف سئویی نزدیک کند. در پکیج دوم این سایت، شما به ازای هر لینک، مبغلی نزدیک به 3 هزار تومان پرداخت خواهید کرد که عدد نسبتا معقولی است.

    خرید بک لینک از بکوریتی

    بکوریتی در حقیقت پلتفرمی برای خرید و فروش بک لینک است. این سایت، با همکاری گسترده با بلاگ‌های قوی ایرانی و سایر مالکان سایت‌ها، یک پلتفرم جذاب و کاربردی را ایجاد کرده است. بیش از 3 هزار سایت و وبلاگ در لیست حضور دارند و شما می‌توانید به سادگی، بک لینک خود را ایجاد کنید. اگر شما هم وبسایت قدرتمندی دارید، می‌توانید در این سایت ثبت نام کرده و حتی بک لینک (جایگاهی برای نشان دادن بک لینک دیگران) بفروشید!

    بکلینک های بکوریتی
    بک لینک های بهترین سئو

    قیمت گذاری در بکوریتی توسط صاحبان سایت انجام شده و احتمالا بکوریتی تنها درصدی از تراکنش‌ها را برای خود در نظر می‌گیرد. هر مدل سایتی که مد نظر شما باشد، در بکوریتی وجود داشته تا شما بتوانید به سادگی از میان انبوهی از سایت‌ها، وبسایت میزبان بک لینک خود را انتخاب کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید، تعرفه‌ها هم بسیار معقول و مناسب است.

    برای مثال، اگر قصد داشته باشید که در سایت دانستنیها (با موضوع تفریح و سرگرمی)، بک لینک بگذارید، قیمت آن تنها 27 هزار تومان است! حال مقایسه کنید با سایت‌هایی که پیشتر معرفی شدند! تنها ضعفی که بکوریتی دارد، کند بودن سایت، شلختگی جدول و پروسه‌ی سخت خرید کردن است. در غیر این صورت، شاید بهترین انتخاب برای خرید بک لینک انبوه (و حتی یک عدد بک لینک)، همین سایت بکوریتی باشد.

    خرید بک لینک از سئو ارزان

    یکی از سایت‌های مورد علاقه‌ی من برای خرید بک لینک، همین سایت سئو ارزان است. قیمت‌هایی که سئو ارزان برای پکیج‌های خود در نظر گرفته، واقعا رقابتی بوده و خصوصا برای شروع به کار، کاملا مناسب هستند. تا کنون، چندین و چند بار از پکیج‌های مختلف این مجموعه استفاده کرده‌ام و نتایج خوبی را نیز گرفته‌ام.

    بک لینک های سئوارزان
    بک لینک های سئو ارزان

    اولین پکیج سئو ارزان، شامل 200 بک لینک خارجی است که ترکیبی از لینک‌های فالو و نوفالو است. هر بار که این پکیج را خریداری کردم، سئو ارزان به جای 200 لینک، تقریبا بیش از 240 بک لینک را برای پروژه اجرا کرده تا مطمئن شود حتی در صورت پاک شدن بعضی از بک لینک‌ها، تعداد 200 لینک وعده داده شده، درست انجام شده باشد. سئو ارزان به ازای هر بک لینک خارجی، مبلغی نزدیک به هزار تومان را در نظر گرفته که در مقایسه با ارائه دهندگان دیگر، بسیار ارزان است.

    علاوه بر بک لینک‌های انبوه خارجی، سئو ارزان بک لینک‌های انبوه ایرانی را نیز ارائه کرده که قیمت پکیج 200 عددی آن، تقریبا 400 هزار تومان است (هر بک لینک، دو هزار تومان). در کل، پکیج‌های بک لینک سئو ارزان، از لحاظ قیمت واقعا به صرفه بوده و از لحاظ تقویت قدرت پیج هم کارآیی خود را (حداقل برای من)، اثبات کرده‌اند. تنها ضعف این مجموعه، سرعت کم آن‌ها است. برای مثال، پکیج‌هایی که به گفته خودشان باید در مدت دو هفته انجام شود، گاها تا یک ماه هم طول می‌کشند! البته من از این موضوع استقبال می‌کنم، چرا که هر چه مدت زمان اضافه کردن بک‌لینک‌ها بیشتر باشد، اعتبار بیشتری برای سایت به همراه دارد.

    خرید بک لینک از رایا طرح

    یکی از سریعترین و خوش قول‌ترین ارائه دهندگان بک لینک، رایا طرح است. همه چیز شسته و رفته در سایت گذاشته شده و قیمت‌گذاری نیز عالی است. پکیج‌ها شامل آلفا، مکمل، آموزش و دولتی و هرمی هستند. به تازگی نیز یک سرویس بک لینک انبوه مرحله دوم معرفی کرده که فقط و فقط باید برای لایه‌ی دوم بک لینک‌ها استفاده شود (مستقیما به سایت لینک نشوند).

    بک لینک های رایاطرح

    تجربه‌ی کار کردن با رایا طرح واقعا دل نشین است. سفارش گذاشته می‌شود، کار انجام شده و در مدت زمان معین، گزارش تحویل داده می‌شود. بدون هیچگونه نگرانی و پیگیری، همه چیز مرتب پیش خواهد رفت. برای مقایسه با سایر رقبا، پکیج آموزشی و دولتی (EDU و GOV) رایا طرح را با وبسایت سئوروز مقایسه کنید. در این پکیج، 40 عدد بک لینک (دو برابر سئوروز) بک لینک ارائه شده و قیمت آن هم به جای 500 هزار تومان، تنها 174 هزار تومان است.

    من بارها از پکیج آموزشی و دولتی رایا طرح استفاده کردم و هر بار نیز به اندازه‌ی دفعات قبلی، راضی بوده‌ام. قیمت مناسب، زمان انجام بسیار سریع، گزارشات شفاف و دقیق، همه و همه باعث شده که رایا طرح یکی از محبوب ترین وبسایت‌هایی باشد که در لیست خرید بک لینک خود قرار داده‌ام. تا کنون شش سایت مختلف خرید بک لینک را مقایسه کردیم، حال نوبت به تصمیم گیری نهایی رسیده است.

    مقایسه ی نهایی

    شش سایت فروش بک لینک را به تفکیک بررسی کردیم. حتما متوجه شدید که اگرچه خدمات مشابه یکدیگر است (بک لینک دائمی و یک ماهه)، اما قیمت‌ها بسیار متفاوت است. بنابراین سوال اینجاست که دلیل این تفاوت قیمت عجیب در چیست و بهترین سایت برای خرید بک لینک کدام است؟! کل این مقاله برای پاسخ دادن به همین سوال نگارش شده است. در ادامه، به شما خواهیم گفت که چه زمانی، از کدام یک از تامین کنندگان فوق استفاده کنید.

    چه زمانی از تسمینو بک لینک بخریم؟

    قیمت‌های تسمینو باعث می‌شود سرمان سوت بکشد، خصوصا بعد از اینکه قیمت رقبا را مشاهده کردیم. اگرچه این قیمت گذاری به نظر بی انصافی است، اما باید بگوییم که اشتباه نیست! سایت‌هایی که در وبسایت تسمینو معرفی شده، همگی جزو سایت‌های سرشناس و پر رفت و آمد ایرانی است (الکسای کم). بنابراین، طبیعی است که اعتباری که این بک لینک‌ها به وبسایت شما می‌دهند، بسیار بیشتر از بک لینک‌های انبوه خارجی باشد.

    زمانی از بک لینک های تسمینو استفاده کنید که سئوی یک وبسایت معتبر در دستان شماست و علاوه بر سئو، برندینگ و جایگاه ذهنی مشتری نیز برای کسب و کار مهم باشد. این مفاهیم، بخشی از مباحث مارکتینگ بوده که باید علاوه بر سئو، به آن توجه شود. در غیر از شرایط فوق (اعتبار وبسایت و اهمیت برندینگ)، به نظر نیازی نیست که از خدمات تسمینو برای سئو استفاده شود.

    وبسایت تسمینو

    چه زمانی از بکوریتی بک لینک بخریم؟

    بکوریتی یک پلتفرم فوق العاده است. هر زمان که نیاز به تعداد زیادی بک لینک با کیفیت و علاوه بر آن با قیمت مناسب داشتید، از بک لینک‌های بکوریتی استفاده کنید. از آنجاییکه این بک لینک‌ها همگی به صورت ماهانه عرضه می‌شود، توصیه می‌شود بک لینک سه ماهه خریداری کنید و علاوه بر آن، از بک لینک‌های دائمی نیز استفاده کنید. بک لینک دائمی را می‌توانید از سایر ارائه دهندگان خریداری کنید که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

    وبسایت بکوریتی
    وبسایت بکوریتی

    بهترین سایت ها برای خرید بک لینک

    در شرایطی که شما جزو دو گروه بالایی نیستید، توصیه می‌کنم که پکیج‌های خود را از رایا طرح و سئو ارزان خریداری کنید. هر دو وبسایت، بک‌لینک‌های دائمی و با کیفیتی را برای شما فراهم می‌کنند که در دراز مدت نه تنها قدرت پیج شما را افزایش می‌دهند، بلکه قدرت دامنه‌ی شما را نیز ارتقاع خواهند داد. بنابراین، بهترین سایت برای خرید بک لینک، با توجه به نوع نیاز شما مشخص خواهد شد و صد البته یکی از وبسایت‌هایی که پیشتر معرفی کردیم، پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

    اگر این مقاله به شما چیزهایی را یاد داد که پیشتر نمیدانستید، خوشحال می‌شویم که با امتیاز دادن به این مقاله، از ما حمایت کنید. با آرزوی موفقیت فراوان در کسب و کارتان.

    4.7/5 - (3 امتیاز)
    آیا این مطلب را می پسندید؟
    برچسب ها:

    نظرات

    1 نظر در مورد بهترین سایت برای خرید بک لینک معتبر سئو (مرداد 1400)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    wootel chatbox