کلاهبرداری کریو میکر ❤️ فروش آی پی ثابت بدون ارائه خدمات

کریو میکر

کریو میکر

یکی از ارائه دهندگان آی پی ثابت که از زمان‌های بسیار قدیم فعال بوده، مجموعه‌ای با نام کریو میکر است. این مجموعه سال‌هاست که در حال فعالیت در حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات فیلترشکن و آی پی ثابت بوده و همواره یکی از بهترین گزینه‌ها برای تهیه‌ی IPهای ثابت خارجی به شمار می‌رفت. متاسفانه از مهر ماه سال 1401 به بعد، روش و رفتار این مجموعه بالکل تغییر کرده و بیشتر شبیه به کلاهبرداری شده است.

کلاهبرداری کریو میکر ❤️ فروش آی پی ثابت بدون ارائه خدمات
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    کلاهبرداری کریو میکر

    با اوج گرفتن فیلترینگ وبسایت‌ها و پلتفرم‌های اینترنتی، مجموعه کریومیکر نیز که یک برند شناخته شده در این حوزه بود، نه تنها قیمت خدمات خود را چند برابر کرد، بلکه تعداد سرورها را نیز کمتر از قبل نبود. اتصال به سرورهای این مجموعه با مشکلات فراوانی روبرو بوده است که عملا این ارائه دهنده را از دور خارج کرده است. متاسفانه بسیاری از کسانیکه پیشتر مشتری این مجموعه بوده‌اند، مجددا اقدام به خرید کرده، اما هیچگونه خدماتی دریافت نکردند.

    در وبسایت این مجموعه اعلام شده که تیم پشتیبانی همواره پاسخگوی سوال مشتریان است، اما بیش از یک ماه است که هیچگونه پاسخگویی وجود ندارد. اگرچه وبسایت به روزرسانی شده و آدرس آن تغییر کرده تا مشتریان بتوانند خرید خود را بدون نیاز به فیلترشکن انجام دهند، اما هیچ کسی پاسخگوی سوالات مشتریان نیست. تا پیش از این، کریو میکر از چهار پروتکل مختلف برای ارائه‌ی آی پی ثابت استفاده می‌نمود، اما همانطور که در تصویر مشخص است (نسخه‌ی اندروید کریومیکر)، تعداد پروتکل به یک عدد کاهش یافته و همچنین تعداد سرورها نیز به شدت کاهش یافته است.

    با توجه به اتفاقات رخ داده، کلاهبرداری کریو میکر قطعی شده و گزارشات مستمر کاربران باعث شد تا یک مقاله‌ی اختصاصی در خصوص عملکرد این مجموعه ارائه دهیم تا با اطلاع رسانی صحیح به مشتریان، مانع از ادامه‌ی روند کریو میکر شویم.

    شایان ذکر است که اتصال به سرور حتی با اینترنت خانگی ADSL که تحت فیلرینگ کمتری هست نیز برقرار نشده و عملا در اینترنت موبایل DATA عملا هیچگونه کاربردی نخواهد داشت. امید است که با تغییر روند، این مجموعه مجددا خدمات ارزشمند خود را به خوبی در اختیار مشتریان قرار دهد.

    کلاهبرداری کریو میکر

    مدرک کلاهبرداری کریومیکر

    آپدیت 29 آذر 1401: متاسفانه کریومیکر نه تنها پاسخگو نیست، بلکه به نظر می‌رسد افراد وابسته به این مجموعه، این مقاله را مورد عنایت قرار داده و چندین کامنت با محتوای توهین آمیز در زیر همین مقاله اضافه کرده‌اند. اگرچه این کامنت‌ها با اسامی مختلف گذاشته شده‌اند، اما ایمیل و آی پی ثبت شده یکسان بوده که نشانگر از ثابت بودن این فرد دارد. همانطور که بارها ذکر شد، چندین گزارش مبنی بر عدم پاسخگویی از سمت کریومیکر ثبت شده بود که در پی آن، ما هم از پشتیبانی مجموعه پیگیری کردیم. متاسفانه نه به تیکت و نه پیام‌های ما در تلگرام پاسخی ندادند.

    تصویر تیکت ارسالی به این مجموعه در زیر نمایش داده شده است. عدم پاسخگویی به این تیکت، کلاهبرداری کریو میکر را برای ما تایید نمود.

    سند کلاهبرداری کریو میکر

    در بعضی از کامنت‌های این مقاله بیان شده که مجموعه بهترین هست حتما به دنبال سود بوده که این مقاله را تدوین نموده است. به شما عرض کنیم (اگر مخاطبی هستید که به دنبال آی پی ثابت هستید) که بهترین هست صرفا قصد اطلاع رسانی داشته و هدف آن، جلوگیری از متضرر شدن شما است. همواره در تلاش هستیم تا با به روز نگهداشتن مقالات این وبسایت، مانع از ضرر و زیان شما شویم.

    خرید آی پی ثابت

    در بسیاری از کامنت‌ها این سوال پرسیده شده که با توجه به کلاهبرداری کریو میکر، در حال حاضر چه سرویسی به عنوان یک ارائه‌دهنده‌ی خوب معرفی میشود؟ مقاله بهترین آی پی ثابت به این سوال پاسخ داده که در بهمن 1401 (همچنین در فروردین 1402)، مجموعه Lights Off یا همان چراغ خاموش به دلیل پشتیبانی فوق‌العاده به عنوان انتخابی خوب معرفی شده است. این مجموعه به صورت 24 ساعته در تلگرام پاسخگوی مشتریان بوده و پروسه فروش نیز کاملا مستقیم و از طریق سایت انجام می‌شود.

    آپدیت تیر 1402

    چراغ خاموش در ارائه‌ی vpn با آی‌پی ثابت، بسیار قدرتمند عملکرده است. در حال حاضر، تنها با تایید ایمیل، حساب کاربری شما به صورت رایگان شارژ خواهد شد که می‌توانید دو کانفیگ تست (با حجم 1 گیگ) از دو سرور دلخواه خریداری کرده و کیفیت سرور را بررسی نمایید.

    درصورتیکه در حال حاضر به تلگرام دسترسی ندارید، می‌توانید یک ایمیل به نشانی lightsoffvpn@gmail.com ارسال کنید. تیم پشتیبانی این مجموعه، به ایمیل‌ها نیز پاسخ داده تا سوالات شما برطرف شود.. دوستانی که اقدام به خرید از مجموعه چراغ خاموش کرده‌اند، حتما نظر خود را از عملکرد vpn های این مجموعه در قسمت نظرات (پایین همین مقاله) ثبت نمایند تا مخاطبان دیگر سایت بهترین هست، بتوانند بهتر تصمیم‌گیری کنند.

    گزینه‌ی دیگری که در اسفند 1401 به عنوان ارائه دهنده‌ی معتبر معرفی شده، مجموعه‌ای با نام سادن بوده که سرویس‌های حجمی  ارائه کرده است. این سرویس‌ها سرعت بسیار بالایی داشته، اما قیمت آن‌‎ها نیز گرانتر بوده و در قالب طرح‌های حجمی ارائه شده‌اند.

    خیر. پس از مهرماه سال 1401، کیفیت مجموعه کریومیکر به شدت افت کرده و نه تنها سیستم پشتیبانی را بالکل حذف کرده‌اند، بلکه قیمت محصولات خود را نیز شدیدا افزایش داده‌اند. علاوه بر آن، تعداد سرورهای در دسترس را کاهش داده که عملا امکان استفاده از آی پی خارجی را به کاربران خود ارائه نمی‌کنند. در حال حاضر، بهترین مجموعه برای خرید آی پی ثابت، مجموعه‌ای با نام Lights OFF بوده که در کنار سیستم پشتیبانی عالی، قیمت مناسبی نیز داشته و تعدد سرورهای بسیار بالایی دارد. این مجموعه فقط از طریق سایت در دسترس شما بود و پاسخگویی در تلگرام (این لینک) انجام میشود.

    علیرغم وجود تیم پشتیبانی وبسایت (با توجه به آپدیت سایت و اپلیکیشن موبایلی)، هیچگونه پاسخی از سمت تیم پشتیبانی وجود ندارد. افزایش قیمت ها، کاهش تعداد پروتکل ها، عدم پاسخگویی به مشتریان و ... همگی بیانگر کلاهبرداری مجموعه کریومیکر است.

    همانطور که در ادامه خواهید خواند، چراغ خاموش در ارائه‌ی vpn با آی‌پی ثابت، بسیار قدرتمند عملکرده است. در حال حاضر، تنها با تایید ایمیل، حساب کاربری شما به صورت رایگان شارژ خواهد شد که می‌توانید دو کانفیگ تست (با حجم 1 گیگ) از دو سرور دلخواه خریداری کرده و کیفیت سرور را بررسی نمایید.

    4.4/5 - (43 امتیاز)
    آیا این مطلب را می پسندید؟
    برچسب ها:

    نظرات

    248 نظر در مورد کلاهبرداری کریو میکر ❤️ فروش آی پی ثابت بدون ارائه خدمات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. کریو میکر یکی از دزدان حکومتی هست که وقیحانه سر در آخور حکومت داره که با افزایش ماهیانه قیمت از کیفیت و ..کم میکند وهیچ بی شرفی هم جوابگو نیست. لعنت به ذات کثیفتون.

      11

    2. سلام، نیازی نیست به نظر قبلیم جواب بدید، پیدا کردم، لطفا حتما این نظر و نظر قبلی منو حذف کنید. تشکر از شما

      7

    3. جدا از همه مشکلات، متاسفانه دیگه کلا نمیشه از سایتش خرید کرد، میزنه اکانت موجود نیست، میشه سایت مشابه ای معرفی کنید که درست کار کنه؟ واقعا نیاز دارم…

      8

    4. الان من از ماه تیر یا مرداد امسال ماه به ماه اشتراک میگیرم ، فعلا که مشکلی نداشتم قطعی خیکی کم بوده و سرعت هم مناسب بوده

      10

      1. امیر عزیز
        همچنان ما در خصوص مشکلات کریو میکر، نظرات منفی دریافت میکنیم. امیدوارم از استفاده از کریو میکر، راضی باشید. فقط سوالم اینه که چرا در مقاله کلاهبرداری کریو میکر اومدید؟
        بهترین هست

        11

    5. دوستان اشتراک کریو رو خریداری نکنید، اگر برای اشتراک خریداری شده مشکل به وجود بیاد به هیچ عنوان پشتیبانی نداره

      11

    6. امروز به تاریخ هفتم شهریور هزار و چهارصد و دو
      چراغ خاموش بسیار عالی عمل میکنه هم از لحاظ سرعت اتصال هم از لحاظ پایداری
      دوستانی که از قدیم اکانت بلند مدت دارند حتما میدونن

      10

    7. پول پرداخت کردم ولی خدمات دریافت نکردم تیکت زدم یه پنجره باز میشه میزنه سایت در دسترس نیست

      11

      1. صدرای عزیز
        در خصوص کریو میکر این اتفاق افتاده؟
        بهترین هست

        8

    8. سلام من به نام آقای فرامرز عبیدی 114هزارتومن زدم دیشب برای خرید فیلتر شکن اما برنامه ای برام ارسال نکردن کلاهبردارن

      14

      1. حمید عزیز
        اینکه تجربه‌ی خودتون رو به اشتراک گذاشتین، خیلی خوبه. اما فک میکنم بیشتر از صد تا فرامرز عبیدی تو ایران داشته باشیم. اگه کانال تلگرام یا پیج اینستاگرامی دارید ازشون، اطلاع بدید.
        بهترین هست

        11

    9. سلام
      وقتی میخوام عضو لایتز آف بشم باید با قوانینش موافق باشم
      اما وقتی میخوام ببینم با چی موافقت میکنم وارد نمیشه فقط باید تیک بزنیم
      خوب شاید با اون تیک کل اطلاعاتمو سرقت کنه!!!

      15

      1. محمد عزیز
        این نکته رو قبلا هم یکی از کاربرای سایت به ما اعلام کرده بود، از تیم پشتیبانی چراغ خاموش پیگیری کردیم و گفتم در آپدیت بعدی پنل کاربری، حتما شرایط و ضوابط رو به اصلاح میکنن. اما تا جاییکه ما با این گروه کار کردیم، واقعا امن و قابل اعتماد هستند.
        بهترین هست

        12

        1. سلام منم پارسال پیش ازشون سرویس به قول خودشون ۴ ساله خریدم ولی اصلا کار نداد و از پشتیبانیشون هم پیگیری کردم گفتن با توجه به اوضاع اینترنت کشور اوضاع همینه راهی نیست، آخه اگه اوضاع اینترنت این نبود که نیاز به خرید وی پی ان از اینا نبود، در ضمن سه ماه پیش از سایت vpnlike یه سرویس یک ساله خریدم ۶۵۰
          هزار تومن اونم فقط چند روز کار داد به پشتیبانی پیام دادم میگن ما تو کانال گفتیم این سرویس از کار افتاده ۲۵ درصد دیگه پول واریز کنین تا سرویستون رو عوض کنیم، لطفا اینم اطلاع رسانی کنین کس دیگه ای بخاطر این کلاهبردارا ضرر نکنه. الان از چراغ خاموش استفاده میکنم و واقعا راضی ام. ممنون

          10

    10. سلام. به پیشنهادیکی ازدوستان تصمیم به خریدکریومیکرداشتم ولی هنگام اطلاعات کارت به سایت shaparrak میفرسته که شاپرک دوتا Rدارد ومبلغ بایدبه اسم شخص بفرستیم نه سایت یاشرکت معتبر.فهمیدم کلاهبرداریه

      11

    11. من چند بار تلاش کردم در سایت لایتز آف ثبت نام کنم ولی کلا فق طپیام میده که مشکلی پیش آمده …

      16

      1. میم عزیز
        خیلی بعیده چنین مشکلی از سمت مجموعه باشه چون روزانه تقریبا صد نفر رو از لینک ما استفاده میکنن و به سایت لایتزآف میرن. در هر صورت، به پشتیبانی خود مجموعه پیام بدید، تا مشکل شما بررسی بشه.
        بهترین هست

        13

    12. متاسفانه دقیقا همینطور هست
      اکانت 3 ماه منم همین مشکل رو داشت و فقط 20 روز آخر دوره فعال شد
      این مجموعه هیچگونه پشتیبانی نداره متاسفانه و مهم تر از همه اینکه تعداد کانکشن ها بشدت پایین و روی سیستم عامل ویندوز هم اصلا کار نمیکنه که توجیح اقتصادی واسه استفاده نداره دیگه

      یکماه 120 تومن ؟!!!!!
      قطعا کانکشن های بهتری وجود داره با این قیمت و خدمات!

      11

      1. حمید عزیز
        ممنون که نظر خودتون رو به اشتراک گذاشتید.
        بهترین هست

        11

    13. اقا من تقریبا یه دوماه پیشم اینجا نوشته بودم که اره اکانت سه ماهه تمدید کردم که ده روز بیشتر کار نکرد،اره کلاهبرداری کردن فلان و بیسار ولی خب جوابگو نبودن به هیچ مدلی نه تیکت جواب میدادن نه هیچی همینطورم بود.ولی دقیقا ۴۱روز مونده بود که اکانت سه ماهم تموم بشه گفتم یه امتحان بکنم دیدم نوشته اپدیت کنین و چمیدونم بقیه وی پی انهایی که تو گوشی هستن رو پاک کنین،من بروز اوریش کردم و بقیه وی پی ان هارو پاک کردم الا یکیش.
      به هر حال از چهلو یک روز پیش تا الان مثل سابق کار میکنه که الانم تو چهار روز اخرش هست.
      الانم نمیدونم دوباره اکانتمو یک ماهه تمدید\شارژ کنم یا نه؟
      حضرات نظری دارین؟

      13

      1. رامین عزیز
        با توجه به رفتار نادرست کریومیکر، توصیه ما این هست که تا حد امکان از این مجموعه خدمات دریافت نکنین. هنوزم خیلی از کاربرها میگن که دسترسیشون به کریو میکر قطع هست (حتی با وجود آپدیت و …). عرض کنم خدمتتون که مجموعه چراغ خاموش الان داره با پشتیبانی 24 ساعته خدمات میده و مشتری هاش هم همگی راضی هستن. اما باز هم هرطور خودتون صلاح میدونید.
        بهترین هست

        9

    14. انقدر افتضاح شده که دیگه فقط برای اندروید ساپورت میکنه و ویندوز کلا هیچی :/

      10

    15. دوستان کریومیکر الان یک ماهه رو اندروید هنوز هم فعال نشده. من از لایتزآف خرید کردم، سرعت فوق العاده ای هم داره. هر وقت که بهشون پیام میدی هم سریع جواب میدن. واقعا پشتیبانیشون در سطح دیگه ای هست

      10

    16. کریو با سه تا سرور فعلا دوباره به کار افتاده و قیمت هم افزایش داده البته جاهای دیگه همین قیمت کریو رو دارند میدهند تفاوت از نظر قیمت نسبت به جاهای دیگر ندارد، آنهایی که قبلا خریدن تا سه ماهه همه سوخت شده از آن موقع که قطع بود، مثل اینکه آنهایی که مدت دار طولانی قبلا خریدن الان کار میکنه، این طور به نظر میاد کریو فعلا به هیچ عنوان پشتیبانی که بخواهند پاسخگوی مخاطب باشند ندارد، بهتر کریو نخرید چون اگر قطع بشه به هیچ عنوان جوابگو نیستن و پول شما هم در مدت قطعی سوخت میشه

      12

    17. سلام کریو میکر حدود ۲ماه ازکار افتاده بود من وی پن دائمی ۳سال پیش خریدم الان ۲۰روز هست دوباره دارم ازش استفاده میکنم سرور هاش کم شده ولی به شدت سرعتش بالا هست اصلا هم فعلا قطعی ندیدم
      ممنون ازشما که با اطلاع رسانی که شما کردید فکر کنم کریو میکر خودشو جعم وجور کرد
      ازکریو میکر هم ممنونم که دوباره آمد به میدان
      چون ۲تا وی پن خریده بودم سر ۱ماه تایمش تمام میشد دوباره اسیر تهیه وی پی ان میشدم

      10

    18. علاوه بر کریومیکیر که کلاهبرداری کردن ۲۰ اسپید رو هم اضافه کنید. هردو کلاهبردار هستن.
      تا قبل فیلترینگ گسترده شهریورماه هردو عالی بودن … اما بعد شهریور هردو کامل قطع شدن و اصلا پاسخگو هم نیستند علاوه بر افزایش قیمت ها از اعتبار گذشته‌شون سواستفاده کردن و با ۴ برابر کردن قیمت‌ها خدماتی هم نمی‌دهند و پاسخگو هم نیستند ….
      20speed , keriomaker

      14

    19. گروه کریو میکر کلاه بردارن من اکانت یک ماهه خریدم فقط چندبار وصل شد در تلگرام که پشتیبانی ندارند ایمیل هم اصلا جواب نمیدن خدا لعنت شون کنه.

      16

    20. سلام من اکانت مادام العمر کریومیکر دارم چند وقتی قطع بود ولی الان به خوبی کار میکنه در صورتیکه فیلترشکن هایی که قبل مهر ماه یک ساله گرفته بودم همه قطع شدن این فیلترشکن با وجود قطعی مقطعی ولی همچنان خوب کار میکنه من قبل از مهرماه هم استفاده کردم و از خدماتشون راضی بودم اگه بخوام با بقیه ی فیلترشکن ها مقایسه کنم تنها فیلترشکنی هست که قطع نشده و الان به خوبی میتونم استفاده کنم.

      14

      1. تیکت‌ها رو جواب بدین بجای اینکه با اسم مشتری کامنت الکی بذارین ….

        13

    21. سلام دوستان من اکانت 3 ساله کریومیکر دارم و چند ماهی قطع بود و هیچکی جوابگو نبود و منم کلا بیخیالش شدم. ولی امروز تست کردم و دیدم که نسخه موبایلش بدون مشکل کار میکنه (این چند ماهی که قطع بود رو به انقضا اکانت اضافه نکرده) ولی نسخه کامپیوترش هنوز قطع هست. اگر شما هم اکانت دارید استفاده کنید تا مهلتش تموم نشده.

      10

      1. پرهام عزیز
        از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتین، سپاسگذاریم. اما با توجه به سابقه خراب کریومیکر، ترجیحا به کاربرها توصیه میکنیم که خیلی بهش اعتماد نکنن.
        بهترین هست

        14

    22. سلام کریو میکروصل شده سرعتش عالیه من که کانفیگ یک ماهه چراغ خاموش دارم اصلا راضی نیستم نمیشه تو یوتیوب بریم به پشتیبانی هم که میگی هی دلیل میاره آخرم میگه از اینترنت گوشی هست

      6

      1. مهدی عزیز
        نمیدونم هدفتون از ارائه‌ی اطلاعات غلط به مخاطبین سایت ما چیه. کریومیکر نه تنها دیگه سایت نداره، بلکه پشتیبانی تلگرام رو هم حذف کرده. چراغ خاموش هم هر زمان که اراده کنید، مبلغ رو بهتون عودت میده. واقعا نمیدونم چرا قصد تبلیغ کریو میکر کلاهبردار و تخریب چراغ خاموش رو دارید!
        بهترین هست

        11

      2. سلام و عرض ادب . من بروزرسانی کردم .خداییش عالی شده . دمت گرم کریو میکر ???

        10

    23. از کریو میکر اکانت مادام العمر داشتم. چندین سال مشتریشون بودم. از مهرماه ۱۴۰۱ جواب تیکت پشتیبانی ندادن. ساپورت تلگرام هم برداشتن

      12

      1. سلام 3ماه پیش وی پی آن سه ماهه خریدم از کریومیکر بعد از پنج روز کل یوم قطع شد و چهار روز پیش وصل شد و امروز آخرین روز هست که اعتبار داره و متأسفانه هیچ کسی پاسخگو نبود،واقعا متأسفم برای این گداگشنه هایی که بخاطر پول هر کاری میکنن

        11

    24. سلام یه اکانت سه ماه از کیرو میکر گرفتم که کلا از دست رفت و اصلا وصل نمیشه . اکانت یک ماهه از چراغ خاموش گرفتم که روی همراه اول و وای فای خونه فوق العاده است. خواستم تجربمو به اشتراک بذارم

      10

    25. سلام. من از اکانت 1 ماهه چراغ خاموش گرفتم اما بعداز چند روز قطع شدروزای اول هم وصل میشد اما سرعت خیلی پایین بود من چون کانفیگ تست رو گرفتم گول خوردم کانفیگ تست خیلی سرعتش بالا بود اما اون کجا اینجا کجا. اصلا توصیه نمیکنم صد رحمت به کریو میکر

      10

      1. آرمین عزیز
        ممنون از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتین. اما چند تا نکته باعث میشه که احساس کنیم شما کامنت فیک گذاشتین و فقط قصد تخریب دارید و احتمالا حتی کاربر مجموعه چراغ خاموش نبودید. اول اینکه کانفیگ تست و کانفیگ اصلی تفاوتی با هم ندارن و فقط زمانشون متفاوته. دوم اینکه هر زمان که مشکلی پیش بیاد، میتونید درخواست عودت وجه بدید و اگه سرعت بد بوده، چرا نگفتید سرور عوض کنن یا پول رو پس بگیرید؟ نکته سوم هم اینه که از اونجایی که خودمون هم از چراغ خاموش اشتراک گرفتیم، از سرعتش راضی هستیم و راحت باهاش اینستاگرام و یوتیوب میچرخیم. اما به هر حال، از ثبت نظرتون، سپاسگذاریم.
        بهترین هست

        16

        1. سلام من قصد تخریب ندارم نمیدونم شاید فقط ازمن اینجوریه کلاً از این زندگی شانس نیاوردیم ن پول داریم ن قیافه، حالا هم فیلتر شکن خاک برسر من که اینقدر بدخبختم.

          11

      2. یه مدتی کریو میکر مشکل داشت من از اول دی ماه نخریدم
        الان مشکلاتش حل شده آیا؟؟؟

        12

          1. سعید عزیز
            خیلی بعیده که حرف شما درست باشه. کریو میکر کلا جمع کرده و حتی اکانت پشتیبانی تلگرام رو هم بسته.
            بهترین هست

            14

    26. سلام..با صحبت شما کاملا موافقم…متاسفانه vpn like هم دچار همین اتفاق شده و کلاهبرداری میکنه…

      14

    27. سلام.از مشتریان شیش ساله کریو میکر هستم.قبلا واقعا عالی بود هم برای ویندوز هم برای موبایل ولی از یک سال پیش و اخیرا که فیلترینگ شدیدتر شد دیگه عملکردش کلا افتضاح شده.از دو ماه پیش هم که دیگه کلا نمیشه وارد برنامه شد و هی تلاش مجدد میاره.اومدم این مقاله رو بخونم که ببینم چقدر درست گفته و بهتون از تجربه شخصیم میگم که کاملا درست میگه.ولی نظری در مورد ارائه دهنده سرویسی که اینجا معرفی کردن ندارم.

      20

      1. باسی عزیز
        ما هدفی جز آگاهی نداریم. در مورد ارائه دهنده هم بهتون بگم که کانفیگ تست میده به تمام مشتریا و در صورت رضایت پرداخت میکنن. تست کنید، شما هم نظرتونو بگید.
        بهترین هست

        10

    28. ?? اونقدر تابلو نوشتین ترتیب متن رو که اصلنم معلوم نیست میخاین طرف رو خراب کنید. من که نمیشناختمشون و ازشون هم ای پی ثابت نگرفتم خداییش تاحالا ولی الان یه سر می‌زنم ببینم چطورن اینا، لااقل وقتی یکی رو اینطوری میخواین خراب کنین بعدش تبلیغ خودتونو نکنید که تابلو تر شه

      13

      1. ستین عزیز
        اگه داستان‌های کریو میکر رو نمیدونی، طبیعیه که از خوندن متن تعجب کنی. اما اگه مثل صد نفری باشی که پیام دادن و اشتراک سالانه و حتی مادام‌العمر خریدنو جواب نگرفتن، متوجه میشید که این مقاله برای چی نگارش شده. عرض کنم ما وی پی ان فروش نیستیم که بخوایم تبلیغ خودمونو بکنیم.
        بهترین هست

        12

    29. من اکانت مادام العمرشو خریدم چند ماه استفاده کردم که نصفش با مشکل همراه بود بعدشم کلن قطع شد. حداقل انتظارم این بود که به صورت رسمی یه اطلاعیه تو کانال یا سایتشون میذاشتن و پایان فعالیتشون اعلام میکردن و کاربراشون رو از بلاتکلیفی در میاوردن

      23

    30. سلام اکانت سه ساله داشتم همه چی خوب بود کارم را مینداخت اما مدت زیادیه وصل نمیشه پشتیبانی هم سین میکنه جواب نمیده

      13

      1. ممرضای عزیز
        اینکه سین میکنه حداقل از باقی دوستان جلو هستی!
        بهترین هست

        14

    31. اکانت 3 ساله خریدم ازشون 3 ماه استفاده کردم الانم که چند ماهه کلا قطعه

      17

      1. بهرام عزیز
        بله متاسفانه کریو میکر حتی پشتیبانی تلگرام رو هم کلا جمع کرده.
        بهترین هست

        14

      2. توی هر خدماتی که ارائه میشه داشتن بخش پشتیبانی قوی و واقعا جوابگو که جواب سربالا ندهند یک امتیاز بزرگ حساب میشه و اعتبار اون سایت یا شرکت بالاتر میره و اعتماد مشتری بیشتر میشه که کریو میکر فاقد پشتیبانی هست .
        .
        ولی من اکانت مادام العمر از کریو میکر خریدم
        قیمت اون موقع ۱۲۰ هزار بود که به مناسبت عید نوروز پنجاه درصد تخفیف خورده بود و من وقتی خریدم و ازش استفاده میکردم لذت بردم واقعا

        ولی بدلیل این فیلترینگ های شدید دوماه در دسترس نبود و حتی توی کانال تلگرام هم که داشتن اطلاع رسانی نکردن که مشکلات در حال بررسی و رفع شدنه

        اما چند وقتیه که دوباره اوکی شده و خوب وعالی کار میکنه .

        دیشب ده فروردین ۱۴۰۲ یک اکانت یک ماهه برای داداشم خریدم هنوز نام کاربری رمز عبور ارسال نشده ، اگر ارسال شد که هیچ اگر تا دو روز دیگه ارسال نشد همینجا تو کامنتا اعلام میکنم که شما هم مثل من چنین اشتباهی نکنید

        13

    32. من چند وقت پیش خریدم مدت زمان نامحدود جند وقت پیش یک پیام دادن که حمله شده به ما چند روز طول میکشه درست کنیم ،الان چند ماه شده که کار نمیکنه پاسخی هم ندادن برای من هم مسجل شد کلاهبردارن

      14

      1. میلاد عزیز
        ما الان یک ماه هست که با این مجموعه آشنا شدیم. تا الان هم سرعتشون خیلی خوب بوده و هم اینکه پشتیبانی در همه شرایط پاسخگو هست. چندین مورد هم از ریفاند کردن و عودت وجه هم گزارش شده که به راحتی چراغ خاموش انجام داده. بنابراین، تا الان که این کامنت رو جواب میدیم، این مجموعه کاملا مورد اطمینان هست.
        بهترین هست

        11

        1. من سه ساله از keriomaker خرید کردم تا 2 ماه قبل بدون مشکل وصل میشد ولی الان دو ماهه کامل قطع شده و هیچ پاسخی هم داده نمیشه لطفا طریقه اتصالتون رو توضیح بدین همه یاد بگیرن

          14

          1. محسن عزیز
            کریو میکر حتی اکانت تلگرام پشتیبانی رو هم پاک کرده و رفته. بهتره از خدمات سایر ارائه دهندگان مثل چراغ خاموش استفاده کنید.
            بهترین هست

            10

    33. سلام
      من از کریو میکر خرید کردم تا 5 روز خوب بودمتاسفانه بعد از آن اصلا وصل نشد
      امیدوارم نتیجه کارشون از راهی دیگه ببینن

      15

    34. با سلام خدمت شما من هم کریو میکر خرید کرده بودم چند سالی مشتریش بودم ولی متاسفانه ازمهر ماه به مشکل خوردم دیگه جواب نمیده تیکنت وی پی ان هم عالی بود ولی هردو کلا رفتن رو هوا.

      16

    35. من هم مشتیری ثابت کریو بودم اما اصلا نمیتونم با پشتیبانی ارتباط برقرار کنم اصلا وقل نمیشه هزینه دادم خرید کردم اما وسط زمین و هوا موندم نمیدونم واقعا ماجرا چیه گ اصلا راضی نیستم

      16

      1. ارمیتا عزیز
        متاسفانه کریو کلا دیگه پاسخگو نیست.
        بهترین هست

        13

    36. سایت ipsabet از بقیه بدتره
      با مبالغ بالا کلاهبرداری میکنه
      اکانت vpn یکماهه رو 250 هزار تومن خریدم بعد از 3 روز همه ip ها از کار افتاد
      نه تو سایتشون پاسخگو هستن نه شماره واتساپی که دادن

      15

    37. مشکل فقط کریو میکر نیست !
      الان اکثر برنامه های فیلترشکن دیگه کار نمیکنن ، وگرنه اونام دوست دارن از این فرصت استفاده کنن و پول به جیب بزنن
      اسپید وی پی ان که یه زمانی شاخ همشون بود(از نظر من البته) دیگه کار نمیکنه
      گذر آزاد برنامه ش به کل از کار افتاده و وصل نمیشه و تو تلگرام ادعا میکنن همکارانشون تو این صنف آی پی های اونارو ریپورت میکنن
      کریو میکر که چه عرض کنم ، یهو همه چیش شات داون شد
      ولی قضیه فقط یک طرفه نیست ، هات اسپات شیلد وصل میشه اما پهنای باند سرور رو بجای پهنای باندی که در اختیار کاستومر هست نشون میده
      اکسپرس وی پی ان غول دنیای فیلترشکن وصل میشه اما همونم سروراشو بن میکنن و شانس اتصال الان کمتر از 10 درصد شده
      سورف شارک بن شد
      نورد وی پی ان بن شد
      بعضی شرکت های فیلتر شکن هم که ایران رو کلا تحریم کردن
      مسئله این هست که شورای عالی فضای مجازی بهتر بگم شورای عالی کره شمالی مقیم ایران کارشو خوب بلده و تو زمینه بن کردن و فیلتر کردن کارش واقعا درسته
      پس زیاد گلایه ای نباید از سرویس ها داشته باشیم
      سرویس هایی هم که وصل میشه ممکنه همین روزا از کاربیوفته چون ترافیک توی شبکه رو تشخیص میدن و میبندنش
      کلام اخر برای همه ی عزیزان شاکی
      بزودی شاهد اینترنت طبقاتی خواهیم بود، شاید خیلیاتون درمورد اینترنت آزاد خبرنگاران ، نمایندگان مجلس ، وزرای دولت و سازمانها(درصورت درخواستشان) شنیده باشین
      همین امر کم کم به صورت عمومی میشه ، ای پی ثابت دراختیارتون قرار میدن ، الان با این وضعیت تا هم فیها خالدون مارو میدونن و هرکی فکر میکنه داره مخفیانه عمل میکنه در اشتباه کامله ، با آی پی ثابت ، لحظه ای کنترل میشیم و تمام

      24

      1. نیمای عزیز
        خدمات چراغ خاموش رو تست کنید، نظرتونو بگید.
        بهترین هست

        10

    38. خیلی مسخره نه کریو میکر نه ای آر اس پی دی هیچ کدوم وصل نمیشن هیچ کدوم هم جوابگو نیستن من حتی اکسپرس وی پی ان هم خریدم که ۱۰۰ دلاره کار من گیر نته و الان هیچ کدوم از این اپ‌ها نه روی ویندوز نه روی گوشی بالا نمیاد

      13

      1. فرشاد عزیز
        متاسفیم که این مشکل رو تجربه کردید، الان فقط چراغ خاموش جواب میده.
        بهترین هست

        11

    39. متین وی پی ان هم دزده اکانت دو ماهه خریدم نه اندروید و نه ویندوز هیچکدوم کار نمیکنن
      حرومشون باشه

      17

      1. زخمی عزیز
        متاسفانه بسیاری از ارائه دهندگان فراموش کردن که مشتری مداری یک اصل هست.
        بهترین هست

        11

    40. درود. من چند روزه از چراغ خاموش استفاده میکنم. سرعتش خوبه، پشتیبانیش عالیه و تا الان که دارم میگم قطع نشده. ممون از بهترین هست

      8

        1. کامبیز عزیز
          لطفا از ارسال اطلاعات شخصی خودداری کنید.
          بهترین هست

          9

    41. منم اکانت سه ساله کریومیکر خریدم که نه نسخه دستکتاپ و نه نسخه آندرویدش هیچ کدوم کار نمی کنه و اخیرا از کار افتاده اند. من چکار کنم الان؟ کارم واقعا لنگه.

      13

      1. حسین عزیز
        متاسفانه کریو میکر جواب هیچکدوم از مشتریان خودش رو نمیده. میتونید از خدمات سایر ارائه دهندگان از جمله لایتز آف که در حال حاضر پشتیبانی فوق العاده خوبی داره، استفاده کنید.
        بهترین هست

        12

    42. مشتری کریو میکر بودم برای چند سال که متاسفانه چند وقته که دیگه قابل استفاده نیست. سوئیچ کردم رو لایتزآف و خوبه. خصوصا پشتیبانیش عالیه. خریدشو توصیه میکنم.

      10

    43. من چندین سال هست که از کریو خرید میکنم قیمتاش از 15تومن شروع میشده الانم 1 ماهش 50تومنه چطور همه چی گرون میشه اما اینا نشن؟ فقط درحد یک هفته قطع بود و \شتیبانی هم نداشتن اما بعدش درست شد کجاش گرونه وقتی که مث ساعت کار میکنه هر برنامه فیلتر شکنی با مشکلاتی مواجه هست توی این کشور خراب شده اینا هم استثنا نیستن

      9

      1. دنیا عزیز
        ما هنوز هم نتونستیم از کریو میکر جوابی بگیریم. اگر شما میتونین استفاده کنین، خیلی خوب هست. ما هم مشتری چند ساله بودیم.
        بهترین هست

        13

        1. بله و واقعا اون مدتی ک از کار افتاده بود بهمون تایم اضافه دادن 2ماه- خوب نیست مردم رو خراب کنید تا خودتون رو بالا بکشید تااین تاریخ 28 فروردین 402 داره پرسرعت کار میکنه و پشتیبانی هم داره حزب باد ک میگن شمایین

          12

          1. دنیا عزیز
            نمیدونم اگه کریو میکر خوب هست و همه چیزش اوکی کار میکنه، چطور شما داخل مقاله کلاهبرداری کریو میکر هستید؟ چی رو جستجو کردید که به نظرتون رسید باید این مقاله رو مطالعه کنید؟ منظورتون رو از اینکه خودمون رو بکشیم بالا متوجه نشدم. ما چه نیازی داریم خودمون رو بکشیم بالا؟ مگه ما رقابتی با کریو میکر داریم؟ مگه ما ذی نفع هستیم؟ صرفا داریم به مخاطبان اطلاع رسانی میکنیم که پولشون رو هدر ندن. تو این شرایط سخت اینترنت که هم کنده و هم فیلتره، حداقل از جایی خدمات بگیرن که قابل اعتماد باشه، که پشتیبانی داشته باشه که مال مردم خور نباشه. احتمالا شما هم از کسانی هستید که برای کریو میکر کار میکنن. والا هیچ دلیلی، مطلقا هیچ دلیلی برای حمله به ما وجود نداره. هر چیزی که داخل مقاله نوشته شده، تجربیات ما و کاربرها بوده و سند و مدرکش هم داخل مقاله هست. حداقل شرافت داشته باشید!
            بهترین هست

            10

    44. لطفاً کسی از ipsabet خرید نکنه من دیشب بعد خواندن این مقاله خریدم و باید ب عرضتون برسونم ک همینا هم کلاهبردارن.واقعا واسه سایتتون متاسفم ک آنقدر حروم خوره ک همچین کسایی رو تبلیغ کرده.۹۵ تمن دیشب پرداخت کردم و هیچ خبری از جواب پس دادن و ایپی یا وی پی آن نشد و هیچ آموزش مشخصی نداره.ب زبون خودمون دزدن.

      15

      1. فرحان عزیز
        بابت ضرر مالی‌ای که کردید، متاسفیم. با توجه به افزایش تعداد کامنت‌های منفی، ما این مجموعه رو از لیستمون حذف خواهیم کرد. هدف ما تبلیغ نبوده، بلکه فراهم کردن روشی برای دسترسی به اینترنت بوده و به هیچ عنوان ذی نفع نیستیم. سعی می‌کنیم ارائه دهندگان جایگزین رو معرفی کنیم.
        بهترین هست

        12

        1. کریو میکر علیرغم پولی که گرفته نه پاسخ تیکت میده نه تلگرام جواب میده(با اینکه آنلاینه!). الانم که یک ماهی میشه قطع شده. فکر کنم همه چی دود شد رفت هوا…

          18

          1. هادی عزیز
            همین امروز یک پیام در خصوص عملکرد فوق العاده‌ی کریو میکر داشتیم از فردی به نام دنیا. حقیقتا ما هم بر این باور هستیم که کریو میکر واقعا انتخاب مناسبی نیست و بیشتر به کلاهبرداری شبیه هست.
            بهترین هست

            12

        2. Matin vpn هم دو هفته خوب کار کرد الان سه روزه کلا قطع شده پشتیبانی نمیشه

          8

          1. اسی عزیز
            بله، متین وی پی ان هم دیگه جواب نمیدن. فعلا فقط چراغ خاموش فعال هست.
            بهترین هست

            10

    45. ای پی ثابت هم افتضاح تر از کریو مکر هس
      من از سال ۹۷ کریومیکر داشتم تا الان
      بعد از خوندن این مقاله اکانت ۱ ساله ایم ثابت خریدم
      اصن وصل نمیشه
      داغونه
      فقط ۵۰۰ تومن پولم رف
      هر چی هم پیام دادم به پشتیبانی اصن جواب نمیدن
      همه تیکت ها و پیام هایی که به واتس اپ پشتیبانی دادم موجوده
      کلاهبردارن

      14

    46. اینا هم مث این شرکتا بودن ک سود پول خوب میدن.ی دفعه همه پولا رو بالا میکشن و میرن

      15

      1. چهار تا اکانت سه ماهه گرفتم برا چند تا از دوستام ولیدبرنامه حتی بالا نمیاد چه برس۷ وصل شه.

        9

    47. منم هرکاری میکنم نمیتونم وصل بشم و مشتری چند ساله کریو میکر بودم متاسفانه پشتیبانی هم جوابگو نیستن امیدوارم سرورهاشون درست بشه و کلاهبرداری نباشه

      19

    48. منم بیش از 3سال مشتری کریو هستم خوب بود تا اینکه از یک ماه پیش مدام وصل نمیشه و پیغام میده که حمله سنگینی به سرورهای ما شده و قادر به ارائه خدمت نیستیم

      18

    49. سلام. من تقریبا 2 سال از کریو میکر استفاده میکردم و خیلی راضی بودم. عالی عالی بود و نگرانی ای بابت فیلترینگ نداشتم چون میدونستم کریو میکر عالیه. ولی از وقتی اعتراضات شروع شدن اول یه پیام اومد که سروراشون مورد حمله قرار گرفته و به چند روز زمان نیاز دارن تا برطرف شه مشکلشون. بعد سرورا خیلی کم شدن و سه چهار تا بیشتر نبودن، ولی تا همین یک هفته پیش خوب جواب میدادن همونا هم. ولی الان چند روزه که کلا برنامش باز نمیشه و اصلا هم پاسخگو نیستن. یا واقعا کلاهبرداری کردن یا هم دیگه کاری از دستشون برای درست کردن سرورا برنمیاد. در کل خیلی حیف شد واقعا خوب بود.

      20

    50. خود آی‌پی ثابت هم پشتیبانی نداره.. من ۹۵هزار تومن خرید کردم از حسابم کم شد اما هیچ اتفاقی نیوفتاد… همه‌تون کلاهبردارین

      11

      1. سعید عزیز
        متاسفانه مجموعه آی پی ثابت هم نسبت به گذشته کند شده. این کندی پشتیبانی هم بخاطر مشتریان زیاد هست. سعی میکنیم به زودی ارائه دهنده‌ی جدیدی رو معرفی کنیم.
        بهترین هست

        10

    51. سلام من از مشتریان ۳ ساله کریو میکر بودم
      همه چی خیلی خوب بود ولی دقیقا از زمانی که اعتراضات شروع شد دیگه وصل نشد
      بارها و بارها بهشون پیام دادن ولی جواب ندادن
      درصورتی که قبلا پشتیبانی خیلی خوبی داشتن
      این مقاله دیدم مطمئن شدم که دزدی کردن ??‍♀️

      16

      1. هانی عزیز
        بله متاسفانه. ما هم مشتریشون بودیم که از اعتماد ما هم سواستفاده کردن.
        بهترین هست

        16

    52. سلام یکماه قبل خرید داشتم و فقط دو روز اتصال داشت هیچ بی پدر و مادری هم پاسخگو نیست تا کی حروم خوری رو در ادامه خواهید داد

      13

    53. اگه آخر این مطلب تبلیغ وی پی ان خودتون رو نمیدیدم شاید حس میکردم واقعا خوبی مردم رو میخواین ولی درست نیست یه برنامه رو تخریب کنین برای فروش خودتون 🙂 من اکانت کریو میکر داشتم و واقعا هم این اواخر درست کار نمیکرد ولی این نوع تبلیغتون واقعا جالب نیست

      16

      1. علی عزیز
        حق با شما هست. بهتره از لینک هایی که ارائه کردیم، خرید نکنید.
        بهترین هست

        13

        1. من هنوز یک سال از اکانتم مونده بود ک کریو دیگه کار نمیکنه و اصلا هم ای پیش ثابت نبود من برای ترید استفاده میکردم اما چون تغییر ای پی میداد با این‌که قطو وصل نمیشد ولی اکانت من در صرافی خارجی لو رفت ک ایرانی ام و مسدود شد .

          11

      1. جی عزیز
        لینک دانلود چه اپلیکیشنی مد نظرتون هست؟
        بهترین هست

        12

    54. کریو میکر رو درست مثل قبل نمیشه ولی الان من بدون اینترنت وارد میشم بعد نتو وصل میکنم 90 درصد وصل میشه یوتیوب با سرعت خوب میاره

      11

      1. مهدیار عزیز
        از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتین، ممنونیم. میشه لطفا از طرف ما یه تیکت هم بهشون بزنید، بلکه جواب شما رو دادن.
        بهترین هست

        13

    55. این وی پی ان پیشنهادی شمام که کار نمی کنه نکنه شمام کلاهبردارید؟

      11

      1. یوسف عزیز
        لطفا مطمئن بشید که کار نمیکنه و مجددا به ما اطلاع بدید تا در صورت نیاز، از لیست حذف بشه. تا کنون موردی در خصوص کار نکردنش وجود نداشته. همچنین در نظر داشته باشید که یه ارائه دهنده‌ی جدید معرفی کردیم که هم حجم نامحدودی میده و هم سرعت بسیار بالایی داره. میتونید اکانت 5 روزه رو استفاده کنید و در صورت صلاحدید، تمدید کنید.
        بهترین هست

        13

    56. آقا لطفا ما را سر کار نذارید اگه نمیتونیدپاسخگو باشید تا ما هم متوجه چند چند با شما وجودمون بشیم

      11

      1. محمدرضا عزیز
        باز هم کامنت خودتون رو بدون ذکر طرف مقابل ثبت کردید. اگر بفرمایید که در حال صحبت با چه کسی هستید، ممنون میشم.
        بهترین هست

        10

      1. محمدرضا عزیز
        ضمن تشکر از لعن و نفرینی که حواله کردید، فقط اگر مخاطب لعن و نفرین رو هم ذکر کنید، ممنون میشیم.
        بهترین هست

        12

      2. مردک مریض قشنگ مشخصه از تیم کریو میکر هستی.به جای این کثافت کاری برین کارتون رو درست کنین و جواب مردم رو بدین تو پشتیبانی

        12

    57. منم از کریو میکر استفاده میکردم . بسته سه ماهه خریدم ک حتی یک هفته هم ازش نتونستم استفاده کنم . لطفا ی vpn خوب معرفی کنید که با خرید اشتراکش پولمون از بین نره

      13

      1. سایتشونم دگ واسه من بالا نمیاد :/ حداقل تو کانال تلگرامشون یراطلاعیه ای چیزی بزنن
        از اول مهر تا اول دی خوب خدمات دادن دمشون گرم ولی عجیبه یهو جیم شدن :/

        14

        1. شهاب عزیز
          از اینکه تجربه خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین، متشکریم.
          بهترین هست

          14

        1. خوب من این مقالتون رو خوندم بعد رفتم کریومیکر گرفتم توی همین مقاله خودتون پیشنهادش دادین من خریدم اصلا کار نکرد اک دائمیشم خریدم حتی برنامش باز هم نمیشه شما باعث شدید من ضرر کنم با اطلاعات غلطتون

          12

          1. علیرضا عزیز
            مقاله کلاهبرداری کریو میکر رو خوندین و بعدش رفتید اکانت کریو میکر خریدید؟! در خصوص کلاهبرداری این مجموعه اطلاع رسانی کردیم و باعث شدیم ضرر کنید؟! مهندس جان مطمئنی کامنت رو درست نوشتی؟
            بهترین هست

            11

            1. من ۳ ساااال بود که از کریو میکر استفاده میکردم و اصلا نمیدونستم فیلتر چی هست. این دو ماه اخیر که کریو ترکید تازه فهمیدم ملت چی میکشن. ۲ کیلو لاغر کردم?. کریو تو روحت. اگه کامنت منو میخونی حد اقل یه دلیلی چیزی بیار. هیچی صداقت نمیشه. تو الان یه برندی حیفه کارت را خراب کنی. ادامه بده. به خدا حیفه. هیچی برندینگ نمیشه. این حمله های سایبری هم به زودی تموم میشه. پشیمون میشی که چرا ادامه ندادم. قول میدم بهت به حرف من میرسی.

              13

    58. صحبت شما درست هست. منم مشتری قدیمی شون هستم. از اول دی ماه قطع شد و دیگه درست نشد، هیچ پیام و آپدیت و تغییری هم ارائه نداد.

      15

      1. ابریشم عزیز
        از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتین، ممنونیم.
        بهترین هست

        9

      2. سلام .من کارشناس بانک هستم .کریو میکر از اول مهر ماه درست کار نمیکرد .الان که دیگه اصلا کار نمیکنه و سایتش هم در دسترس نیست .حداقل اگر مشکلی داشت باید اطلاع رسانی میکرد .چون اطلاع رسانی نمیکنه و اصلا جوابگو نیست به نظر من کلاهبردار هستند که تو این شرایط با وجود عدم اراییه خدمات از مردم بد بخت پول میگیرند .این عمل عین دزدی هست و غیر قابل بخشش،

        12

    59. صد درصد کلاهبردار و دزدن .
      امروز تمامی سرویس های فروششون رو حذف کردند از سایت و کانکشن هاشون رو از پلتفرم ها حذف کردند .
      نزدیک به یک ماهه یک روز وصله 10 روز قطع و هیچ خدماتی ارئه نمیدن . توی این شرایط اقتصادی هر اکانت تقریبا روزی 2 هزار تومن هزینه داره واسه مردم ولی دزدیدند و رفتن . و طی این یک ماه هیچ اطلاعیه ای نزاشتن توی کانال و سایتشون . لطفا اگه دزدی میکنید با شرافت دزدی کنید .

      20

      1. آما عزیز
        از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتین، سپاسگزاریم. امیدواریم که کریومیکر هم تغییر منش بده و خودشو اصلاح کنه.
        بهترین هست

        9

          1. ایمان عزیز
            از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتین، ممنونم. البته آخر جمله باید میفرمودید حرمشون باشه نه حرومتون باشه. ما فقط در خصوص کلاهبرداریشون اطلاع رسانی کردیم.
            بهترین هست

            8

    60. کاملا درست است من هم قبلا از کریو فیلتر شکن خریدم خوب بود اما بعد از آپدیت جدید به سختی بعد از بارها تلاش شاید وصل بشه در بیشتر مواقع هم وصل نمیشه من هم فریب آپدیت جدید رو خوردم و دوباره خرید کردم اما اصلا جواب نمیده

      21

    61. سایتی که معرفی کردید که هزینه های زیدی بالایی میگیره! وضعیت جوری شده که همه از مردم بیچاره سوء استفاده میکنند.
      اگر کریو میکر بده و هزینه هاشو برده بالا این سایت که بدتره از نظر قیمت!
      یک ماهه دویست و پنجاه هزار تومن!!!!! کریو میکر فقط پنجاه تومنه!!!!!

      14

      1. محمد عزیز
        ما صرفا معرفی کردیم و انتخاب ارائه دهنده با شما هست. میتونید از خدمات کریو میکر استفاده کنید که در حال حاضر چندین گزارش از قطع کاملش منتشر شده. در ضمن، قیمت ماهانه آی پی ثابت، 95 هزار تومن هست و نه 250 هزار تومن که شما میگید. خواهشا، خواهشا، خواهشا قبل از اینکه کامنت بذارید و متهم کنید و …، حداقل سرویس درست رو مشاهده کنید و از مطلبی که مینویسید مطمئن باشید. اون 250 هزار تومن که شما میگید، مربوط به اکانت خدمات رفع تحریم گوگل هست که برای سئومسترها و طراحان وبسایت هست.
        بهترین هست

        11

        1. من دو سال هست که از کریو میکر استفاده میکنم و مدتی هست که خیلی قطع میشه و دیگه به درد کار کردن نمیخوره اما چون شما از افزایش هزینه کریو میکر نوشته بودید ولی سایتی که معرفی کردید بیشتر از کریو میکر پول میگیره پس اون هم سوء استفاده میکنه از مردم! بله 95 هزار تومنه که باز هم حدود دو برابر میگیره! من چیزی که متوجه شدم همه فروشنده های vpn دچار همین مشکل شدن که مدام سرورها قطع میشن و مردم نمیدونن به کدوم باید اعتماد بکنن حتی این سایتی که شما معرفی کردید هم نمیدونم قابل اعتماد هست یا نه!

          14

          1. محمد عزیز
            از اینکه تجربه خودتون رو ثبت کردید، ممنونیم. قیمت‌های ارائه شده توسط سایت‌ها و مجموعه‌های مختلف هیچ حد و مرزی نداره. از 50 هزار تومان در ماه تا حتی 700 هزار تومان در ماه در حال فروش هست. دلیل معرفی کردن مجموعه آی پی ثابت این بوده که چون حوزه‌ی کاریشون بیشتر برای طراحان سایت و سئومسترها هست (مراحل قانونی ایران رو طی کردن)، خدماتی ارائه میدن که از سمت داخل کمتر بهش گیر داده میشه. در عین حال، این خدمات میتونه حکم همون وی پی ان رو داشته باشه. در خصوص اعتماد هم تا همین لحظه که دارم به کامنت شما پاسخ میدم، کامنت منفی یا نکته ای در خصوص کلاهبرداری مطرح نشده و میتونیم (تکرار میکنم تا این لحظه) کاملا قابل اعتماد بدونیمشون. باز هم انتخاب با خود شماست که از کجا و با چه قیمتی خرید می‌کنید.
            بهترین هست

            16

      2. چرا وصل نمیشه یعنی چی
        برنامم حذف شده و دیگه وصل نمیشه الان منی که پول دادم این ماه باید چیکار کنم؟؟؟؟؟

        11

        1. زهره عزیز
          لطفا ذکر کنید که از کدوم ارائه دهنده خریداری کردید.
          بهترین هست

          10

    62. من تریدر هستم قبلا از این وی پی ان استفاده کردم و راضی هم بودم ولی ین اواخر بعد ۳ ماه قطعی و سرعت افتضاح پاسخگو نیستن و دقیقا رفتارشون شبیه کلاهبرداری شده

      14

    63. من چند وقته برای ترید از این وی پی ان استفاده میکردم بعد قطع شدنش نمی تونم استفاده کنم چون میگه ای پی شما درست نیست کسی هست در این زمینه کمک کنه

      8

    64. کلاهبرداری واقعا حقیقت داره واسه خودم و دو تا دیگه از دوستام هر کدام اکانت یک ساله گرفتیم ولی اصلا وصل نمیشه برنامه را حذف و نصب کردم ولی دیگه کلا میپره بیرون . خدا لعنتتون کنه آشغالها

      17

      1. مشکل من حل شد… برای منم همین بود علت اینک خارج میشه نیاز به اپدیت داره ینی باید با یه فیلترشکن وارد گوگل پلی بشی اگ گوگل پلی فیلتره بعد کریو میکرتو اپدیت کنی اپدیت ک کردی درست میشه

        12

        1. habit عزیز
          از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتین، ممنونم. مشکل کامل برطرف شده و میتونید از این فیلترشکن استفاده کنید؟ ممنون میشم تجربه خودتون رو به ما و سایر مخاطبان اطلاع بدید.
          بهترین هست

          10

          1. بله کاملا برطرف شده… فقد نیاز به اپدیت داره اپدیت ک بشه برنامه مجددا باز میشه بدون هیچ خروج و مشکلی… و با سرعت عالی

            7

        2. سلام خسته نباشید.متاسفانه منم با همین مشکل دوستان مواجه شدم.تو این دوران من خیلی خوب داشتم ازش استفاده میکردم ولی چون مدام قطع و وصلی داشت برنامه رو پاک کردم دوباره نصب کردم که متاسفانه یوزر پسوورد میزنم میپره بیرون.منم اکانت سه ماهه گرفته بودم دو کاربره البته همسرم همچنان در حال استفاده ست.نباید پاکش میکردم.هیچکسم پاسخگو نیست اصلا وب سایت باز نمیشه.
          الان این آی پی ثابتی که گذاشتید و چطوری باید استفاده کنم.خرید و انجام بدم برام برنامه رو ارسال میکنن؟نباید اول برنامه نصب بشه؟

          9

        1. سلام. فقط چند روز اول خوب هست ولی بعدش اصلا وصل نمیشه من همون کاربری هستم که مدتی قبل گفته بودم مال من وصل شده سرعت بسیار بالایی هم دارد ای کاش قبل از خرید مطلب سایت تون رو دیده بودم‌. متاسفانه پشیبانی کریو میکر هم اصلا پاسخگو نیست.

          11

    65. سلام من امروز تمدید کردم ولی اصلا وارد برنامه که میشم نام کاربری و پسورد میزنم از برنامه خارج میشه به پشیبانی شون هم پیام دادم پاسخی ندادن. قبلا خیلی خوب بود کلاهبرداری حقیقت دارد واقعا؟!

      14

      1. دقیقا برای منم همینه تمدید کردم دو روز کار کرد دیگ کار نمیکنه ینی وارد میشم خروج میزنه واقعا کلاهبرداریه

        9

    66. کریو میکر کارش عالیه ..
      تو این ایام حکومت داره همه فیلتر شکن های رو از کار میندازه و پهنای باند اینترنت رو کم میکنه و هزار کار دیگه … به جرات میگم که تیم کریومیکر عالی عمل کردند … کدوم فیلترشکن سرور های مخصوص ایرانسل و همراه اول ارایه داده بود ؟!! … کریو میکر حتی از پروتون از نظر وصل شدن به سرور که خودم 1 سال ازش استفاده کردم هم بهتر بوده … داخل توضیحات قسمت پشتیبانی همه مطالبی که شما به عنوان ایرادات درج کردید ذکر شده و توضیح داده شده …. من 3 ساله دارم ازش استفاده میکنم و به همه اطرافیان هم معرفی کردم و همشون راضی بودند .. و تا الان هم عالی بودند … من نقد و تخریب شما رو وارد نمیدونم .. ضمنا .. این شیوه نگارش مقاله به قصد تخریب و بعد معرفی یه برنامه دیگه جهت جایگزین کردن ، روشی قدیمی و تابلویی هست .. حداقل روشوتون عوض کنید … یا حداقل باید بطور کامل توضیح میدادید که چرا این فیلترشکنی که شما در ادامه معرفی کردید. بهتره ؟!!
      در کل من با این مورد معرفی شده کار نکردم و آشنایی ندارم و نظری هم نمیدم ولی انصاف رو رعایت کنید … من شخصا فیلترشکنی رو انتخاب میکنم که در گذشته و خصوصا این ایام بسیار خوب عملکرده است.
      البته اینم بگم که سایتی که دامنه اش ir هستش در اصل نباید تبلیغ فیلترشکن کنه و باید تابع قوانین باشه و به نظر خودم سایت هایی مثل شما که مستقیما فیلترشکن معرفی میکنند و سایت اون هم براحتی بدون فیلتر شکن باز میشه …. فقط باید ازش دوری کرد …

      15

      1. امین عزیز
        از اینکه نظر خودتون رو با رعایت ادب و توضیحات کامل بیان کردید و مثل بسیاری از دوستان حمله نکردید، بسیار سپاسگذاریم. امیدوارم واقعا کریو میکر عالی باشه و کاربرانش رضایت داشته باشن. ما صرفا تجربه خودمون و چندین نظر ثبت شده از سمت کاربران رو بیان کردیم. عرض کنم خدمتتون که خدمات آی پی ثابت صرفا برای فیلترشکن نیستن و هزاران کاربرد دیگه دارن. اگر مجموعه آی پی ثابت رو پیشنهاد میکنیم، توضیحاتش رو هم داخل یک مقاله دیگه که لینکش در سایت هست، بیان کردیم. کاربرد اصلی خدمات این مجموعه، دور زدن تحریم گوگل و ترید کردن در صرافی‌های رمزارز جهانی مثل کوکوین و کوینکس هست. اما به دلیل تغییر آی پی، کاربرد فیلترشکن هم دارند. قصد ما نه تخریب هست و نه پروموت کردن یک مجموعه. صرفا تجربیات کاربری خودمون و مخاطبان رو به اشتراک میذاریم. باز هم بابت کامنت تخصصی و بیان کردن تجربه، از شما سپاسگذاریم.
        بهترین هست

        10

      2. شفته نگو.چیتا وی پی ان برو یه نگاه بکن .کریو آشغاله .حرومزادن تیم کریو.

        6

        1. سعید عزیز
          اگرچه شفته رو بار اول هست که میشنویم، اما از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتین، ممنونیم.
          بهترین هست

          13

      3. مزخرف نگو درغگو تو هم دستت توی کاسه اوناست
        وگرنه الان ۱۵ روزه که سرویس ش برای همه قطع شده

        27

      4. من کارشناس بانک هستم کریو میکر کلاهبردار هست و اصلا پاسخگو نیست

        7

    67. یه هفتس خریدم دو روز کار کرد دیگ اصلا کار نمیکنه کریو میکر ورود میزنم خارج میشه
      معلوم نی خودشونو گرفتن یا دورع سرشونو
      مسخره ها
      الکی پول میگیرید هیچ خدماتی نمیدید

      14

    68. سلام و وقت بخیر, میشه لطفا مجموعه vipvpn و multivpn رو هم اضافه کنید؟
      ماهیانه دو کاربره 170 هزار تومان هزینه داشته خرید ازین دو عزیز کلاهبردار و هر دو هم پشتیبانیشون مثل طوطی فقط یه جمله رو تکرار میکنن که اطلاعات رو اشتباه وارد کردید, من ادعای پرفسورا داشتن نمیکنم ولی خوندن و نوشتن رو بلدم, حداقل میدونم اطلاعاتی که وارد کردم تشابه کامل داشته و اشکال از سمت خودشون هست, محبت کنید این رو هم به مقاله اضافه کنید دوستان هزینه بیخود پای این چیزا ندن مگرینکه یه جا بالاخره حلال خور بودنش اثبات بشه

      7

    69. سلام منم اکانت مادام‌العمر داشتم قبلا عالی بودولی الان 20روزی هست وصل نمیشه نمیدونم چرااطلاع رسانی نمیکنن داخل تلگرام

      11

    70. من ریدم تو اون فیلتر شکنی که تو معرفی کردی
      ریدم تو ipsabet
      لطفا نخرید این فیلتر شکن رو
      یک ساعت کار میکنه کلا دیگه وصل نمیشه
      کریو میکر رو سرور ۱ آلمان وصل میشه و کار میکنه سرعتشم خیلی خوبه
      هرکی کریو میکر داره رو سرور ۱ آلمان میتونه وصل بشه
      کلاهبرداری رو شما دارید میکنید که با تخریب یه فیلترشکن دیگه سعی دارید فیلترشکن خودتونو معرفی کنید که بعد یک ساعت کلا قطع میشه

      13

      1. نوید عزیز
        اگرچه ما اجازه‌ی انتشار کامنت شما رو میدیم، اما بهتره که در ادبیات خود تجدید نظر کنید. در صورتیکه تعداد کامنت‌های منفی در خصوص مجموعه آی پی ثابت زیاد بشه، قطعا نظر دوستان رو منعکس خواهیم کرد. آی پی ثابت هیچگونه ارتباطی با مجموعه ما نداره که در سود یا زیانش شریک باشیم.
        بهترین هست

        6

        1. عذرخواهی میکنم،من اصولا آدم بی ادبی نیستم ولی اعصابم خورد شد سر این داستان
          ما به پیج شما اعتماد کردیم و فیلترشکنی که معرفی کردید رو خریدیم ولی الان کلا کار نمیکنه،عذرخواهی بابت ادبی زشتم،ولی اپ کریو میکر رو من همین الان هم دارم استفاده میکنم و روی ۲،۳ تا سرور به خوبی کار میکنه،شما هم بهتره به جاب تخریب بیشتر تحقیق کنید،الان توی این شرایط اکثر فیترشکن ها با قطعی و کندی سرور همراهه،و فکر نمیکنم تیم کریو میکر بخواد کلاهبرداری کنه،و الان هرروز دوباره یکی از سرور ها به حالت قبلی برمیگرده و اگر دلیل به کلاهبرداری بود خدمات بیتشری ارائه میدادن و کلا قطع میکردن که پول بیشتری به جیب بزنن،ما ایرانی ها عادت داریم زود قضاوت کنیم،بازم ممنون که نظرات رو بدون سانسور قرار میدید،دوستانی هم که از کریو میکر استفاده میکنن تا زمانی تموم شدن اکانتشون میتونن رو سرور ۱ و ۵ آلمان و روی دو سرور کانادا و چند سرور فرانسه بدون قطعی وصل بشن و استفاده کنن

          9

          1. نوید عزیز
            این مقاله طبق بررسی خود ما و همچنین کامنت های متعدد دوستان نگارش شده تا جلوی ضررهای مالی دوستانی که قصد خرید وی پی ان دارنو بگیره. تعداد گزارشات کلاهبرداری کریومیکر خیلی خیلی زیاد هست. کریو میکر چند وقتی هست که هیچگونه پاسخگویی نداشته. خیلی از اکانت‌های قدیمی و مدت‌دار اصلا نمیتونن وارد برنامه بشن. در خصوص آی پی ثابت هم چندین کامنت بوده که مشکلاتی وجود داشته، مستقیما از پشتیبانی مجموعه پیگیری کردیم و جواب دادن. مدت زمان میانگین برای پاسخگویی آی پی ثابت در حدود سه چهار روز هست و همون اول عذرخواهی میکنن که به دلیل تعدد تیکت‌ها، زمان بیشتری نیاز دارن که جواب همه رو بدن. اما کریو میکر تقریبا دو ماه هست نه داخل تلگرام جواب داده (حتی سین نکرده) و نه به تیکت‌هاش جواب میده. حالا قضاوت با خود شما و سایر دوستانی که قصد خرید دارن. ما در این مسیر، ذی نفع نیستیم که سمت فروشنده‌ای رو بخوایم بگیریم.
            بهترین هست

            8

          2. در کلاهبرداری کریو میکر شکی نیست کلا سه تا سرور بعد از گذاشتن پست کلاهبرداری توسط سایت بهترین هست باز کرده که اونم بگیر نگیر داره پس الکی جو نده کریو میکر خوبه چون قرار بوده شصت سرور باز باشه نه سه عدد سرور برای این همه کاربر

            12

            1. سلام من وی پی ان خرید کردم اصلا وصل نمیشه چندین بار یوزرنیم و پسورد رازدم میگه اشتباه است درحالی که درست واردمیکنم

              8

      2. ماله منم تا ۱۲ ام کار میکرد و الان اصلا….برنامه رو پاک کردم دوباره نصب کردم دیگه اصلا تو نمیره

        15

        1. ام جی عزیز
          از اینکه نظر خودتون رو ثبت کردید، سپاسگذاریم.
          بهترین هست

          7

      3. آمریکا و کاناداش وصل میشه برای من ولی خیلی در اگره, الآن یک هفتست که کار نمیکنه
        اون آی پی ثابت رو هم متاسفانه تست نکردم دیگه ریسک نمیکنم هزینه بدم چپ و راست, تا تونستن از جیب مردم خوردن تو این بلبشوی ایران

        8

    71. من اکانت 3 ماهه خریدم پول از حسابم کم کرد اما رفتم داخل سایت گفت اصلا چنین خریدی تعریف نشده
      نه حسابی برام باز شد نه تیکتمو جواب دادن 180 هزارتومن ازم رفت بعدش دوباره یک اکانت یک ماهه خریدم که اینم وصل نمیشه متاسفانه دزدی میکنن جاییم نداریم پیگیری پولمونو بکنیم

      9

    72. شما هم با این قیمتهای نجومی دست کمی از کلاه بردار ندارید، البته که کریو هم از جنس شماست

      11

      1. جاوید عزیز
        منظورتون رو متوجه نشدم. قیمت‌های نجومی چی؟ ما که خدمتی ارائه نمیدیم.
        بهترین هست

        6

      2. از ipsabet اصلا نخرید حدود۳۰۰تومن پول دادم یکی دو روز فعال بود الان فعال نیست سه روزه پیام دادم اصن حتی جواب ندادن که بگن متاسف هستن و به زودی درست میشه،که ادم بگه بهمون احترام گذاشتن
        اصلا به هیچ وجه ipsabetنخرید اگه پولتون رو دوست دارید چون حتی اون یکی دوروزش هم درحد ف..لت..ر ش….ک…ن های رایگان هم نبود

        10

        1. آفای عزیز
          از اینکه تجربه بدی از ipsabet داشتین، متاسفیم. ما به محض مطلع شدن از ضعف خدمات و پشتیبانی این مجموعه، مقاله رو به روز کردیم. در حال حاضر، مجموعه چراغ خاموش تنها پیشنهاد قابل اعتماد ما هست.
          بهترین هست

          7

    73. سلام، متاسفانه منم بعداز تمدید اکانت دیگه وصل نشدم، الان ۱۰روزه که قطعم و هیچ خدماتی نگرفتم هیچ پشتیبانی هم پاسگو نیست

      15

    74. ۴ تا اکانت خریدم برای خودم و بقه‌ی دوستان متاسفانه به ۲۰ روز نکشید نزدیک به ۴۸۰ هزار تومن پول دادیم ?

      8

    75. با کانکشن cicco open connect که فقط تو ویندوز هست هردفعه زدم وصل شده اما در اندروید فقط با کانکشن کریو وصل میشه که برای اونم سرورهای جدا برای همراه اول و ایرانسل گذاشتن که باز با اختلال همراهه در بعضی روز ها . و اینکه نکته مهم اینکه هنگام لود شدن صفحه کانکشن ها باید تنها از گزینه آفلاین مود استفاده کنید تا لود بشه صفحه . اما در کل کیفیت سرویس دهی به مراتب خیلی پایین تر اومده و اینهم فکر نکنم فقط روی سرورهای کریو میکر تاثیر گذاشته باشه مطمئنم روی سرورهای بقیه هم تاثیرشو گذاشته چون فیلترینگ یه چیزه کلی هست . با تشکر

      9

    76. متاسفانه قبل از خواندن این متن من اکانت سه ماهه خریدم فقط یک هفته وصل شد دیگه تا امروز قطعه و اطلاع رسانی هم نمیکنن ک آیا واقعا دیگه قطعه یا وصل میشه

      15

      1. حسام عزیز
        ممنون که تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتین. امیدواریم بتونیم جلوی ضرر سایر افرادی که به دنبال خرید آی پی هستن رو بگیریم.
        بهترین هست

        12

      2. یک هفتس کلا قطعه و پشتیبانی هم خدا رو شکر از همون اول به درد نخور بود ولی درگاه پرداختش بازه قشنگ پول مردم و میخورن

        11

    77. دقیقا حق با شماست
      بنده با اینکه بیش از یک سالی میشه اکانت کریو میکر خریدم.
      قبل از اعتراضات یکبار سر معامله ای که باز کرده بودم حدودا 200 دلار بخاطر وصل نشدن فیلترشکن ضرر کردم.
      الانم حدودا از مهرماه کلا رد داده
      حالا با اصرار روزانه یکی دوباری بزور وصل میشد
      الان حدودا 4 روزه کلا وصل نمیشه
      یه هیچ وجه

      18

    78. اکانت س ماه خریدم اول خوب بود تا همین شنبه ک قطع شده و دیگ کار نمیکنه . یوزر و پسورد هر چی میزنم برنامه اوت میکنه بیرون?

      18

      1. سولماز عزیز
        از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتین، ممنونیم.
        بهترین هست

        9

    79. سلام
      کاش قبل تمید سه ماهه این مقالرو دیده بودم،البته اینم بگم اکانت یک ماهه(از اواخر ابان ماه) که خرید کرده بودم مشکلات خیلی جزئی داشت،درکل بد نبود کارو راه مینداخت.
      ولی این تمدید سه ماهه که انجام دادم هیچی یوزر با پسووردو که میزنم بعد دوثانیه از اپ میندازه بیرون،درگاهی هم که واسه مشترکین تعبیه کردن که تیکت بزارن اونم که هیچی کار نمیکنه بعضا هم میگه ساسپند شده،اصلا اون چهار گزینه فقط یکیش کار میکنه که ایمل از اونجا زدم ولی اونم بیجواب بود.
      اونایی هم که میگن کار میکنه و خوبه،یا کم کم اکانت اونا هم خراب میشه و یا اینکه خیلی شیک و‌مجلسی دروغ میگن.
      از شماهم سپاسگذارم که اطلاع رسانی کردین

      11

      1. رامین عزیز
        ممنون که تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتین. ما خیلی سعی کردیم موضوع مشکلات رو سریع اطلاع رسانی کنیم. اما متاسفانه باز هم بعضی از دوستان ضرر مالی دیدن.
        بهترین هست

        9

    80. منم آبان اکانت خریدم اوایل خوب بود کم کم ضعیف شد تا اینکه یه هفته هست دیگه کار نمیکنه،ظاهر اینم حکومتیه و دست آقا زاده هاست.

      13

      1. امیر عزیز
        از اینکه تجربه خودتون رو با ما و سایر خوانندگان به اشتراک گذاشتید، ممنونیم. در خصوص مالک یا مدیرش متاسفانه اطلاعاتی نداریم، اما هرچه که هست، کلاهبرداری کریو میکر مسجل شده.
        بهترین هست

        9

        1. خاک تو سر حرامزادشون کنن اکانت من یک هفته کار نکرد هیچ آیدی و راه تماسی هم نگذاشتن

          9

    81. باسلام وتشکر از شما بخاطر این اطلاع رسانی که کردید خواستم به مدیر یا مدیران کریومیکر یادآوری کنم صداقت انتخاب افراد باهوش و ذکاوته همه انسانها شکست و زمین خوردن رو تجربه میکنن ولی بخاطر چندملیون یا ملیارد نباید اعتبار و سالها خدمت شایسته رو فدا کنیم مطلوبیت پول زیاد به جهت خوشبختی نسبی هست برای خیلی آدمها پول مشکل دار بیشتر باعث گرفتاری و بدبختی بیشتر شده آخر کارهم میبینی خودت وتمام خانواده و عزیزانت رو فدای این داستان کردی وخیرش به عروس و داماد رسیده هوشیار باشید عمرما آدمها اینقدرکوتاهه که ارزش خیلی از کارها رو نداره ممنون از توجهتان

      13

    82. ۳ روزه از برنامه logout کرده منو هرچی یوزر پسو میزنم از اپ میپره بیرون و کرش می‌کنه!
      با اینکه هنوز ی ماه از اشتراکم مونده..اگه این دزدی نیس پس چیه??‍♂️??‍♂️??‍♂️

      5

      1. مشکل ۹۹٪همینه.جوابگوهم که نیستن حداقل یه ادرس ایملی هم ندارن که باهاشون بتونی مشکلو درمیون بزاری.
        اوناییم که میگن این اپ خوبه و مشکل نداره یا تا یکی دوروز دیگه اونا هم ب مشکل میخورن یا اینکه خیلی شیک و مجلسی دارن دروغ میگن

        7

    83. من بسته ی سه ماه خریده بودم که تقریبا یه ماه و نیمه که همش اختلال داشت و الانم یه هفته اس که وصل نمیشه.
      چند روزه دیگه بسته ی ماهه م تموم میشه و مسئولین کریومیکر باید مشکل کانکت رو رفع کنن و هم باید برای جبران خسارت اول باید قیمت ها رو بیارن پایین و برای این یکی دو ماه به خصوص این هفته که کلا کانکت نشد ، به مشترکین حداقل یک ماه سرویس رایگان ارائه بدن.
      در غیر اینصورت تمایلی به تمدید اشتراکم ندارم

      9

    84. سلام
      تقریبا یه ماه پیش خریدم، خوب کار میکرد ولی از 7 آذر از کار افتاده، بطوری که به سرور وصل نمیشه اتومات از برنامه خارج میشه

      11

      1. رامین عزیز
        متاسفانه مشکلاتش بسیار زیاد شده.
        بهترین هست

        6

    85. با سلام یکی خریدم سه ماهه یهو از کار افتاده. برای چند نفر دیگه هم گرفتم همینطوره.
      یکی خریدم سه ماهه پولش کم شد ایمیلی نیامد!!!
      یه SSR خریدم‌ ماهیانه ۱۴۹ تومن حتی لحظه ای هم کار نکرد شاید من بلد نیستم شاید کلاهبرداره؟؟؟ اگه میدونید بگید.

      8

      1. نادیا عزیز
        ممنون که تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتین. کریو میکر هم پاسخ مشتریان رو نمیده و هم تحت حمله شدید هست. کاش قبل از اقدام به خرید، این مقاله رو مطالعه کرده بودید.
        بهترین هست

        7

    86. حمله سنگینی به سمت کانکشن و سرورهای ما شده و تقریبا سرور ها از کار افتاده، ما همواره در حال تلاش هستیم که بهترینها راه به شما عزیزان عرضه کنیم. اما رفع اختلال و حمله اخیر ممکن است چند روز زمان بر باشد و قادر به اتصال نباشید. امیدواریم عذر خواهی تمام اعضای گروه کریو میکر را بپذیرید.
      کلا قطع کرده از امروز کلا یک اندروید وصل میشد اونم قطع کرد

      11

      1. رضای عزیز
        پیش از حمله‌ی اخیر به سرورها هم هیچ کدوم از اعضای تیم پشتیبانی پاسخگو نبودن.
        بهترین هست

        8

      2. من یه اکانت سه ماهه کری. سفارش دادم که پولش کم شد ولی بهمون ایمیلی نشد، ایمیل زدم ولی جوابی نگرفتم .خودم سه ماهه دارم اما یهو چند روزه قطع شده!! برای هر کس خریدم قطع شده. این داستان تا کی ادامه داره؟؟
        یه SSR خریدم دریغ از یه لحظه که بخواد کار کنه با قیمت ۱۴۹ هزار تومن شاید من بلد نیستم ؟؟؟

        7

      3. خوب یعنی تا کی اینطوره الان نزدیک پنج روزه که کریو کار نمی کنه

        9

      4. بجای عذر خواهی پول مردم رو پس بدید
        مطمئن باشید اون پول حروم سر سفره تبدیل به زهر میشه

        13

    87. دقیقا درسته من اکانت خریدم فقط سرویس برای اندروید کار میکرد و کانکشن ویندوز کاملا فیک بود هرچی تیکت زدم اصلا جواب ندادن و سیستم تیکت هم فیک است . اگر شرکت خوب میشناسید معرفی کنید

      12

      1. رضای عزیز
        ممنون از ثبت نظر خود و اطلاع رسانی به ما و سایر دوستان. در خصوص گزینه‌های موجود داخل مقاله توضیح دادیم.
        بهترین هست

        6

      2. دیگه کلا مثل اینکه تعطیل کردن رفتن امیدوارم در آینده نه چندان دور نیاز به فیلتر شکن نباشه و افراد و گروههای سودجو و فرصت طلب سو استفاده از جیب مردم نکنن هرچند من چندین ساله مشتری ثابت کریو بودم اما حمله ها و فشارها بی اثر نبوده منکر خدمات خوب کریو نمیشم اما خب فکرشم نمیکردم که تیکت جواب ندن تا اینکه خودم تیکت زدم دیدم جواب نمیدن ـ

        7

    88. سلام تا امروز مشکل خیلی خاصی در استفاده از اکانت های کریو میکر وجود نداشت ولی یکی دوساعته کار نمی کنه البته اکانت من هم رو به اتمامه و چند روز بیشتر ازش باقی نمونده

      8

      1. سلمان عزیز
        اکانت‌های از قبل خریداری شده یکی بعد از دیگری دارن از دسترس خارج میشن. فروش جدید هم که ندارن.
        بهترین هست

        12

      2. من کارشناس بانک هستم کریو میکر کلاهبردار هست و اصلا پاسخگو نیست

        8

    89. یه پیچی توی اینستا هست به نام King7server
      خیلی پیجشو ساخته و کاملا قانع کنندس
      ولی کلاه برداره
      اینم اطلاع رسانی کنید
      اطلاعات دقیقترم خواستید بگید …

      9

      1. امین عزیز
        از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید، سپاسگذارم.
        بهترین هست

        10

    90. با سلام بله هیچگونه پشتیبانی نداره و حتی خرید اکانت با مشکلات زیادی مواجه هست.

      9

      1. شهروند عادی عزیز
        از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید، سپاسگذارم.
        بهترین هست

        8

    91. بله این مقاله درسته و‌خود من از اول سال تا ۴۰‌روز‌پیش کریومیکر‌ داشتم اما به یکباره سرویس دهی قطع شد و‌پاسخکو هم نبودن برای همین از(گ.د)
      که خیلی هم بهتره و‌ همیشه بدون قطعی هست و اگر هم قطعی باشه سریعا مشکل رو رفع میکنن

      7

      1. محمد عزیز
        ممنون بابت اینکه نظر خودتون رو ثبت کردین. ممنون میشم بفرمایید گ.د چی هست تا اون رو بررسی کنیم و در صورتی که اوکی باشه، به مخاطبان اطلاع بدیم.
        بهترین هست

        8

      1. مجبتی عزیز
        سپاس از اینکه تجربه خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.
        بهترین هست

        7

      1. کاربر نسبتا محترم!
        این حرفتون یعنی شریک شدن تو کلاهبرداری کریومیکر و مشخص هست که از طرف همین مجموعه هستید!
        بهترین هست

        8

        1. بجای اینکه از سواد رسانه ای و اطلاعات کم مردم درباره مباحث اینترنتی سواستفاده کنید و ب نفع خودتون توی سایتتون مطلب درج کنید، یکمم فکر حلال بودن مطالبتون و تهمت هایی ک میزنید باشید چون برای تک تک مسائلی ک نوشتید جواب منطقی هست و تخصص منم it هست، همه اگه میخواستن مثل شما به این حد سطحی باشن که ما الان باید توی دوران چوب و تیرکمون میموندیم.

          8

          1. هلیای عزیز
            از اینکه نظرتون رو اعلام کردید، ممنونیم. عرض کنم خدمتتون که ما جزو اولین مجموعه‌هایی بودیم که کریو میکر رو به مشتریان معرفی کردیم. اما متاسفانه کریو میکر دیگه هیچگونه پشتیبانی نداره و به ده‌ها تیکت و پیام تلگرامی ما جواب نداده. چندین و چند گلایه هم داشتیم که داخل کامنت‌ها مطرح شده. هدف از نگارش این مقاله، این بوده که مخاطبان اشتباها اکانت فیلترشکنی نخرن که به کارشون نیاد، بلکه از مجموعه‌ای خرید کنن که بدردشن بخوره.
            بهترین هست

            9

        2. شما معلوم نیست سودت توی چیه آقای آیدین تهرانی ولی بدون توهم و دروغ زندگی کن چون امثال تو نخ‌نما هستید

          11

          1. هلیای عزیز
            دروغ نخ نما؟! خودتون یه اکانت داخل کریومیکر بسازید، تیکت بزنید بهشون یا داخل تلگرام پیام بدید. اگر جواب شما رو دادن، به ما اعلام کنید. هدف از این همه حمله‌ی شما به اطلاع رسانی در خصوص کریو میکر رو نمیفهمم!
            بهترین هست

            12

      2. گوه خوردی که عالیه .من کارشناس بانک هستم .نزار دهنمو باز کنم ها

        11

    92. اگر گوه نخوری بهت میگن لالی؟ کسشعر چرا میگی ملت استفاده میکنن خیلی هم راضی هستن

      8

      1. کاربر نسبتا محترم!
        خیلی عالیه که طرفداراش اینطوری هستن. چندین گزارش مبنی بر کلاهبرداری کریومیکر ثبت شده بود و ما هم تست کردیم و مشکل تایید میشه.
        بهترین هست

        14

      2. شما انگار دستت تو دستاشونه بهشون بگو حداقل یه ادرس ایمیل بزارن تا مشتریاش باهاش مشکلاشونو درمیون بزارن واینکه تو این تاریخی که کامنت گذاشتین اکانت منم کار میکرد ولی الان تقریبا یک هفتس که هیچی.
        درضمن اگه کارشون درست باشه هیچکس نمیتونه چوب لای چرخشون بزاره ولی اگه کارشون درست نباشه بلخره بوش درمیاد.

        7

      3. سلام خدا خیرت این سایت اطلاع رسانی می‌کنه بنده امروز کریو قطع تمام شد تو این مدت همش قطع بود تا اینکه همه کشورها فقط شد یک سرور وصل میشد گاهی تا مدت امامت تمام شد الان یک ماهه خریدم کولن داخل نمیره بعد لود می‌ره مبیرون جوابگو هم پشتیبانی نیست پس شمایی آمدی فوش میدی و از کریو حمایت میکنی صد در صد از خودشون هستی پول مردم میخوری خدا از سرتون نگذره

        9

      4. پدر سوخته حرامزاده چراجواب مردم بد بخت رو نمیدید .نه تیکت چواب میدید نه جایی پاسخگو هستید .

        10

    93. سه روز پیش اکانت کریومیکر تمدید اشتراک کردم و هزینه اش هم پرداخت کردم ولی اکانتم تمدید نشد چندین بار تقاضای پیگیری کردم و فیش واریزی را هم بهشان ارسال کردم ولی هیچ پاسخی دریافت نکردم.اصلا پاسخ نمیدهند

      11

      1. باقر عزیز
        کاش قبل از تمدید اکانت یا هر کار دیگه ای، اول این مقاله رو خونده بودید. ما حدود بیش از یک ماه هست که کلاهبرداری این مجموعه رو اطلاع دادیم.
        بهترین هست

        7

    94. من خریدم دو سه روزه اول خوب بود راه دیگه اصلا نمیاره پولتون‌ رو‌‌حیف نکنید هرچی می خرید کریو نخرید اصلا

      9

      1. ابولفضل عزیز
        از اینکه تجربه خودتون رو با ما و سایر مخاطبان وبسایت به اشتراک گذاشتید، ممنونیم. بله، کلاهبرداری کریو میکر تقریبا قطعی شده.
        بهترین هست

        11

        1. من نمیدونم این سایتو کی دایر کرده ولی خود یارو در تأیید مطالبی ک مینویسه داره واسه کامنتاش از اکانتای فیک استفاده میکنه

          11

          1. حامد عزیز
            که چند دقیقه قبل با نام کاربری هلیا پیام گذاشتین! شما که متخصص it خودتون رو معرفی کردید، حتما میدونید که وقتی کامنت میذارید، آی پی و ایملیتون ثبت میشه! اگر ما داریم از اکانت فیک استفاده می‌کنیم، پس چرا شما با ایمیل و آی پی یکسان، چندین کامنت با اسامی مختلف میذارید؟!
            بهترین هست

            8

        2. درود
          این سرویس و من استفاده نکردم ولی خواستم بگم سایت گیم اسیست کلاه بردار هست لطفا اطلاع رسانی کنید و اینکه اطلاعاتتون هم مخابره میکنه

          9

          1. سلام اکانت مدادامشو دارم تو موبایل کار نمیکنه ولی تو پی سی دی ان اس یاندکس بزنین کار میکنه

            7

          2. سلام شاید اصلا نظرم‌تایید نشه ولی من‌۳ ساله اکانت دارم تا همین هفته خوب بود …….
            البته کیفیت پایین امدنشون دلیل داره .‌واقعا حجم استفاده از وی پی خیلی بالا رفته . سرور ها کشش نداره ..‌ خیلی از پورت ها را مصدود کردند …‌ نسخه ویندوزش را برا آپلود یوتیوب استفاده میکنم ولی اندرویدش متاسفانه کار نمیکنه ..‌

            9

            1. اپ اندروید وصل نمیشه ولی برنامه وی کامپیوتر سرو آلمان گویا وصل میشه..همه سرورهای المان رو چک کنید

              7

            2. نسخه ویندوزش هم کار نمیکنه .مدام پیغام ارور و عدم اتصال به سرور رو میده

              9

    wootel chatbox