بهترین سایت برای خرید رپورتاژ در سال 1401 کدام است؟

خرید رپورتاژ

خرید رپورتاژ

یکی از مهمترین اقدامات سئویی در بخش آف‌پیج، خرید رپورتاژ بوده که همانند موشک می‌تواند وبسایت مشتری را در کلیدواژه‌ی انتخابی، به صدر لیست گوگل ببرد. در حال حاضر، رقابت در زمینه‌ی سئو به بالاترین حد خود در چند سال گذشته رسیده و علاوه بر آن، الگوریتم‌های جدیدتر گوگل نیز در تشخیص لینک اسپم، به شدت قوی شده‌اند.

افزایش قدرت الگوریتم‌ها باعث شده تا دیگر نتوان از بک لینک‌های انبوه همانند گذشته نتیجه گرفت و سریعا به صدر لیست گوگل رسید. بنابراین، تنها روش اصولی و صحیح برای گرفتن صدر لیست، خرید رپورتاژ و نگارش اصولی هر رپورتاژ است. در حال حاضر، قیمت رپورتاژها نسبتا گران بوده و قطعا شما به دنبال بهترین قیمت پکیج بوده تا بهترین نتیجه را از پکیج خود بگیرید.

بهترین سایت برای خرید رپورتاژ در سال 1401 کدام است؟
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    رپورتاژ چقدر موثر است؟

    بسیاری از افرادی که قصد انجام دادن سئو دارند، در میزان تاثیرگذاری رپورتاژ تردید داشته و نگران این هستند که این هزینه، بی اثر باشد. قطعا این نگرانی بجا بوده و سئوکار مسئول پکیجی است که برای کارفرمای خود آماده کرده است. میزان اثرگذاری پکیج، مستقیما بستگی به میزان رقابت در کلمه کلیدی دارد. در بعضی موارد که رقابتی وجود ندارد، نگارش یک مقاله‌ی خوب به همراه بلاگ نویسی (استفاده از بلاگ‌های عمومی همانند ویرگول، پارسی بلاگ، بلاگ اسکای و …) می‌تواند مستقیما مقاله را به سمت لینک اول هدایت کند.

    در زمانیکه رقابتی وجود داشته باشد، علاوه بر کیفیت مقاله و بلاگ نویسی، چاره‌ی دیگری جز خرید رپورتاژ وجود ندارد. در این صورت، میزان رقابت برروی کلیدواژه، حجم و قیمت نهایی پکیج را مشخص خواهد کرد. اگر رقابت زیاد باشد، نه تنها پکیج نسبتا گران قیمتی نیاز است، بلکه باید تک تک اصول مربوط به نگارش مقاله (چه مقاله‌ی سایت و چه مقاله‌ی رپورتاژ) را رعایت کرده و صبر بیشتری برای رسیدن به جایگاه مد نظر داشت.

    همواره بخاطر داشته باشید که اگر رقیب شما بسیار قدرتمند بوده و علاوه بر سئوی آف پیج (بک لینک + رپورتاژ)، از سوشال مدیا و محتوای ویدئویی استفاده می‌کند، شما یا باید بودجه‌ی بسیار زیادی داشته باشید و یا کلیدواژه‌ی اصلی خود را تغییر داده و به سراغ عبارات راحت‌تر و احتمالا کم بازدیدتر بروید. اگر بودجه‌ی کافی دارید، می‌توانید به جنگ رقبا رفته و حتی روزانه سه رپورتاژ را در کلمه کلیدی، به وبسایت خود لینک کنید.

    سایت های خرید رپورتاژ

    در حال حاضر دو پلتفرم اصلی برای خرید رپورتاژ به نام‌های تسمینو و تریبون وجود دارند. این دو پلتفرم هر کدام بیش از 1،000 رسانه‌ی مختلف را در اختیار شما قرار داده که می‌توانید با توجه به آنالیز رقبا، مسیر راه رسیدن به لینک اول را مشخص نمایید. به صورت کلی، قیمت‌گذاری در تسمینو منصفانه‌تر بوده و هزینه‌ی کمتری برای پکیج خواهید کرد. کافی است چند وبسایت را به صورت اتفاقی انتخاب نمایید تا متوجه تفاوت قیمت اساسی در این دو پلتفرم شوید.

    اصول انتخاب پکیج

    برخلاف آنچه که اکثر وبسایت‌ها در خصوص اصول انتخاب سایت برای انتشار رپورتاژ نوشته‌اند که عموما فقط به دو پارامتر قدرت دامنه و الکسا تمرکز دارد، در الگوریتم جدید گوگل، این دو پارامتر اعتبار کمتری داشته و باید در کنار این دو، به پارامترهای زیر دقت کرد:

    • تراست فلو
    • تعداد لینک‌های خروجی
    • سرعت ایندکس شدن مقالات
    • حوزه‌ی کاری

    تراست فلو

    در هیچ وبسایت فارسی زبانی مشاهده نکرده‌ام که به این پارامتر بسیار مهم در خرید رپورتاژ اشاره شده باشد. تراست فلو که یک تعریف از سمت سایت مجستیک است، بیانگر میزان نزدیک بودن هر وبسایت، به وبسایت‌های اصلی است. حتی بسیاری از سایت‌ها، این تعریف بسیار ساده را به اشتباه نوشته‌اند. برای دیدن تعریف واقعی تراست فلو به وبسایت مجستیک مراجعه کنید.

    در هر کشوری، یک سری وبسایت به عنوان وبسایت اصلی شناخته می‌شوند. این وبسایت‌ها نقش محوری در هر حوزه‌ای داشته و اعتبار آن‌ها در همان حوزه، بسیار بالا است. برای مثال، اگر کسی به دنبال اخبار باشد، حتما به یکی از وبسایت‌های خبرگذاری مهر، مشرق نیوز، همشهری و … مراجعه می‌کند. اگر به دنبال تماشای ویدئو باشد، به آپارات مراجعه می‌کند، اگر به دنبال خرید باشد، به دیجی‌کالا و اگر به دنبال نقد منصفانه باشد، به وبسایت زومیت مراجعه خواهد کرد.

    هر چقدر تعداد لینک‌های دریافتی از وبسایت‌های اصلی بیشتر باشد، وبسایت تراست فلوی بالاتری خواهد داشت. هر چقدر که تراست فلو بالاتر باشد، وبسایت مد نظر برای قرار گرفتن در پکیج رپورتاژ، انتخاب بهتری است. البته این پارامتر، نباید به تنهای ملاک خرید رپورتاژ باشد.

    تعداد لینک های خروجی

    با هوشمند شدن الگوریتم‌های گوگل، این الگوریتم‌ها به سادگی می‌توانند وبسایت‌های تبلیغاتی و اسپمی را تشخیص دهند. بنابراین، یکی از پارامترهای مهم در انتخاب وبسایت برای پکیج این است که تعداد مقالات حاوی لینک خروجی در آن‌ها کم باشد. برای مثال، وبسایتی که روزانه ده‌ها رپورتاژ منتشر می‌کند، اعتبار کمتری از نظر گوگل دارد. تا پیش از این آپدیت، وبسایتی همانند مشرق نیوز، کاندید مناسبی برای قرار گرفتن در پکیج بود، اما در حال حاضر، شاید بهتر باشد به سراغ وبسایت‌های دیگر بروید.

    دو پارامتر دیگر نیز خود گویای اهمیت خود هستند. وبسایت‌هایی که از نظر گوگل اعتبار بالاتری داشته باشند، در اولویت قرار گرفته و به محض منتشر شدن مقاله‌ای جدید، در لیست ایندکس شده‌ی گوگل قرار گرفته و در صفحه‌ی نتایج نمایش داده می‌شوند. این وبسایت، کاندید بهترین برای قرار گرفتن در پکیج رپورتاژی خواهد بود. علاوه بر آن، مشابه بودن حوزه‌ی کاری نیز نکته‌ای است که بهتر است به آن دقت کنید.

    رپورتاژ آگهی رایگان

    متاسفانه هیچ وبسایتی امکان انتشار رپورتاژ رایگان را در اختیار شما قرار نخواهد داد. بنابراین، فریب این تبلیغات را نخورده و بدانید که برای سئو کردن روی کلمه کلیدی، حتما باید هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنید. در حال حاضر، تنها وبسایت‌هایی که اجازه‌ی نگارش رایگان مقالات و دریافت لینک فالو را به صورت رایگان به شما می‌دهند، وبلاگ‌های عمومی همانند ویرگول، مداد، پارسی بلاگ، بلاگفا و … هستند.

    اگر محتوای آماده شده توسط شما، کیفیت لازم را داشته باشد، امکان انتشار رایگان آن با یک عدد لینک نو-فالو در وبسایت بهترین هست وجود دارد. تنها شرط این کار، کیفیت بالای مقاله و ارزشمند بودن آن است. اگر چنین محتوایی دارید، به قسمت تماس با ما مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

    بهترین سایت ها برای انتشار رپورتاژ

    با توجه به نیازی که در مدت چندین سال گذشته داشتم، تا کنون از بیش از صد وبسایت مختلف رپورتاژ خریداری کرده‌ام. برای اینکه از کیفیت پکیج و نتایج حاصله مطمئن شوم، فایلی را آماده کردم که در آن کیفیت وبسایت‌های مختلف را ارزیابی نموده‌ام. در جدولی که مشاهده می‌کنید، تعدادی از بهترین وبسایت‌های انتخابی من، همراه با اطلاعات مربوطه نمایش داده شده است. دقت کنید که این انتخاب، با توجه به کلیدواژه‌های حوزه‌ی فعالیت مشتریانم بوده و شاید مناسب شما نباشد.

    سایت قدرت دامنه الکسا تراست فلو
    خبرگذاری مهر 79 814 66
    خبرگذاری آریا 37 37 هزار 46
    آفتاب نیوز 51 25 هزار 42
    دستی بر ایران 75 85 هزار 41
    نی نی سایت 22 9270 41

    لزوما خرید این پکیج نمی‌تواند به وبسایت شما یا مشتری شما کمک کند تا به بهترین جایگاه برسد، بلکه ابتدا باید رقبا آنالیز شده، رقابت در کلمات کلیدی مشخص شود و نهایتا بهترین خرید رپورتاژ انجام شود. دقت داشته باشید که بستن پکیج، باید کاملا اختصاصی و بر مبنای نیاز وبسایت و با توجه به کلمه کلیدی انجام شده و هیچ چیزی را نمی‌توان به صورت از پیش تعیین شده انجام داد. اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید، باز هم به قسمت تماس با ما رفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

    تخفیف خرید رپورتاژ

    به واسطه‌ی سال‌ها همکاری با وبسایت‌های تسمینو و تریبون، امکان گرفتن تخفیف در پکیج‌های بالای 5 میلیون تومان برای من وجود دارد. این میزان تخفیف بستگی به وبسایت‌های انتخاب شده داشته و عدد و رقم آن، قابل توجه خواهد بود. توقع تخفیف 50 درصدی را نداشته باشید! حاشیه‌ی سود تسمینو بسیار پایین بوده و عموما بین 5 الی 10 درصد است که می‌توان بخشی از آن را به واسطه‌ی من، به حساب شما عودت داد. برای این کار، کافی است اسم صاحب اکانت و شماره سفارش را از طریق قسمت تماس با ما، به من اطلاع دهید.

    رپورتاژ آگهی
    رپورتاژ آگهی

    تبلیغات در خبرگزاری ها

    در میان انواع مختلف وبسایت‌ها، وبسایت‌هایی که در حوزه خبری فعالیت می‌کنند، انتخاب خوبی برای تمامی حوزه‌های کاری هستند. اما متاسفانه این وبسایت‌ها سختگیری زیادی داشته و عموما برای انتشار رپورتاژ آگهی، باید مجوز فعالیت یا همان ای-نماد را ارائه کرد. علاوه بر آن، روند انتشار مقاله نیز چند روز کاری زمان برده که ممکن است باعث تاخیر در برنامه سئویی شود. اما اگر این مشکلات وجود نداشته باشد یا برای شما اهمیت نداشته باشد، خبرگزاری‌ها عموما انتخاب خوبی بوده که از طریق تسمینو و تریبون قابل دسترسی هستند.

    مشاوره رایگان برای خرید رپورتاژ

    اگر به دنبال آماده کردن یک پکیج بهینه برای وبسایت خود هستید، همواره می‌توانید برروی کمک و تجربه من حساب کنید. کافی است به قسمت تماس با ما رفته، درخواست خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن، کلیدواژه مد نظر شما را ارزیابی کرده و هزینه‌ی سئوی آف‌پیج برای رسیدن به صدر لیست گوگل را به شما اطلاع دهم. یا اگر ترجیح می‌دهید که در واتزآپ صحبت کنیم، برروی دکمه زیر کلیک کنید تا به واتزآپ منتقل شوید.

    در حال حاضر دو پلتفرم خرید رپورتاژ با نام های تسمینو و تریبون فعال هستند. سیاست قیمت گذاری تسمینو منصفانه‌تر بوده و به همین جهت خرید از آن به صرفه تر است.

    خیر. رپورتاژ رایگان وجود نداشته و فقط وبلاگ های عمومی هستند که میتوان در آن ها مقالاتی را به صورت رایگان نوشته و از لینک فالو در آنها استفاده کرد. رپورتاژ در وبسایت های با ارزش که به سئو در کلمات کلیدی کمک کنند، هیچکدام رایگان نخواهند بود.

    انتخاب پکیج مناسب تنها پس از آنالیز کلمه کلیدی و تحلیل رقبا امکان پذیر است. به صورت کلی، باید پارامترهای زیر را برای انتخاب وبسایت، در نظر گرفت:

    • قدرت دامنه
    • تراست فالو
    • الکسا
    • میزان لینک های خروجی
    • سرعت ایندکس شدن مقالات
    • حوزه کاری
    5/5 - (1 امتیاز)
    آیا این مطلب را می پسندید؟
    برچسب ها:

    نظرات

    0 نظر در مورد بهترین سایت برای خرید رپورتاژ در سال 1401 کدام است؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

    wootel chatbox